Opknap project Honda NT650V4

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Hans van D
Motorloos

Bericht door Hans van D »

desillies schreef:Ik heb blijkbaar dezelfde als jullie, het is een ingescande versie, wat moet die persoon daar enorm veel tijd in gestoken hebben zeg ppffff.

Sorry maar ik heb dus geen duidelijker exemplaar in de aanbieding :D
Maakt niet uit. Gedeeld leed is half leed. :roll:
Groeten,
Hans

Ik reed op een groene NT650V van 2002.
Missy
Honda NT650V

Bericht door Missy »

p.s. Nog steeds onder de indruk !..

Toch één vraagje.. die handkap-wind-bescherm-dingetjes... zaten die er al op. of hebben jullie die zelf erop gezet?
Ik zoek ze namelijk voor die van mij (ook voor bij de voeten) maar kan ze niet echt lekker vinden nog..

Thanks!
"Er zijn van die dagen waarbij je de koffiepoeder gewoon direct door je neus
naar je hersens wilt snuiven"
"You're young only once, but you can be immature forever"
desillies

Bericht door desillies »

Missy schreef:p.s. Nog steeds onder de indruk !..

Toch één vraagje.. die handkap-wind-bescherm-dingetjes... zaten die er al op. of hebben jullie die zelf erop gezet?
Ik zoek ze namelijk voor die van mij (ook voor bij de voeten) maar kan ze niet echt lekker vinden nog..

Thanks!
Hoi die zaten er op, ik heb ze er weer afgehaald want de zwarte plak prut kit zat werkelijk overal en heb ze na 4 keer opnieuw zwart maken terug bevestigd met dubbelzijdigplakband:D

Je kunt ze kopen bij iedere honda dealer of bijvoorbeeld online bij davidsilverspares.com, rima bedrijf, vlotte levering en ze hebben werkelijk alles van Honda, sommige dingen staan nie top hun site maar als je dan het partnummer doorgeeft (wat je bijvoorbeeld weer kunt vinden op oemparts.com -ontzettend dure zaak, lange levertijden en geen retourmogelijkheid) zoeken ze het voor je op.

Succes!
Lien
desillies

Bericht door desillies »

Ik heb besloten zodra ik weer eens wat geld heb om deze NT650 in te ruilen tegen een NT700, die vind ik toch echt lekkerder zitten.....

Ik vraag me af hoeveel meer comfort stuurverhogers me kunnen brengen dus eerst die ga ik eerst nog maar eens monteren, mijn vader kan die vast wel voor me maken en anders koop ik ze van de contanten die ik waarschijnlijk voor mijn verjaardag over 4 weken krijg :D

Maar dan nog...
Ik vind stiekem de NT700 ook nog mooier, alleen zouden ze die moeten hebben in de kleur blauw zoals deze.
Donkerantraciet vind ik ook wel mooi trouwens, maar het dusk beige en zwart zijn het hem nou net weer niet.
Cor
Honda ST1300
Contacteer:

Bericht door Cor »

Ik heb stuurverhogers gekocht bij Kommer motorparts in Garderen www.kommermotorparts.nl . Ze hebben ze daar op voorraad in diverse lengte- (hoogte-)maten. Ik geloof iets van 35 euri maar weet niet zeker.
Het zit ontspannender. Ik hing wat teveel op mijn armen en kwam er soms met zere nek vanaf.
Over de kleuren van een NT700 kan je discussiëren maar de meeste staan waarschijnlijk over 13 dagen tijdens de techniekdag in Aalsmeer. Als jij naar de kleur van "onze" motors gaat kijken, gaan wij kijken naar jou project.
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
desillies

Bericht door desillies »

Zo, ik heb mezelf eens verwend :)

Zaterdag heb ik een topkoffer in Sevilla blauw besteld inclusief bevestigingsspul en omdat de verzendkosten hetzelfde bleven ook maar een rvs uitlaat bijbesteld.
Spiegelverbreders is mijn vader aan het maken (met grote dank aan Ronald voor het doorsturen van de maten en dergelijke) en de stuurverhogers zijn ook besteld.
Was wel KASSA maar dan heb je ook wat ;)
Zodra alles gemonteerd is zal ik weer eens een foto plaatsen.

Overigens heb ik sedert 2 weken een verhoogd scherm en da's een heel stuk prettiger rijden voor me!
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”