
Snel, sneller, snelst
Zou dat in meerdere regio's worden georganiseerd? En zo ja, wie is dan de organisator?Henk Engberts schreef:Op 1 april aanstaande (geen grap) ga ik de cursus RMT doen, Regionale Motor Training, dit is een uitgebreide motorrijles waarin de diverse onderwerpen van het motorrijden nog weer eens aan bod komen. Voorbeelden zijn: voertuigbeheersing etc.
- Koen
- Honda Goldwing
- Berichten: 6360
- Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28
Dit vind ik nou mooiGustaf Larson schreef:Mijn NTV houdt op bij 190km/u op de teller, (op mooi leeg stukje Duitsland)
maat van me haalde mij in met zijn Ducati Multistrada die niet harder wilde dan 200km/u.
Toen werden wij weer ingehaald door zijn vader (70jr) op zijn BMW 1100RS met 230km/u...
1-0 voor senior...


-
- BMW R1150RT
- Berichten: 1532
- Lid geworden op: 03 apr 2010, 17:41
- Locatie: Haulerwijk
Kijk maar eens op de www.knmv.nl bij opleidingen. Verder zou je kunnnen surfen op internet welke KNMV gecertificeerde rijschool in jou omgeving de RMT cursus geeft.Veugelke schreef:Zou dat in meerdere regio's worden georganiseerd? En zo ja, wie is dan de organisator?Henk Engberts schreef:Op 1 april aanstaande (geen grap) ga ik de cursus RMT doen, Regionale Motor Training, dit is een uitgebreide motorrijles waarin de diverse onderwerpen van het motorrijden nog weer eens aan bod komen. Voorbeelden zijn: voertuigbeheersing etc.
Succes met zoeken
Time flies when I drive my Honda Deauville.
- Marcel
- Honda NT700VA
- Berichten: 14344
- Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
- Locatie: Oegstgeest (NL)
- Contacteer:
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7195
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Kan heel goed kloppen. Ik heb m'n deauville eens ge-redlined in z'n 1 op 60-70 km/h.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
- Marcel
- Honda NT700VA
- Berichten: 14344
- Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
- Locatie: Oegstgeest (NL)
- Contacteer:
Nou, euh...niets. 100 is alleen heel snel in z'n 2.
Volgende week gaan er twee nieuwe banden onder dus ik heb even 2 maal een sprintje getrokken op de N11 nadat het stoplicht op groen sprong. Ik hoef niet echt snel, maar wil wel comfortabel rijden. De Deauville voldoet dus prima, maar af en toe is het gewoon leuk om eens snel op te trekken.
Volgende week gaan er twee nieuwe banden onder dus ik heb even 2 maal een sprintje getrokken op de N11 nadat het stoplicht op groen sprong. Ik hoef niet echt snel, maar wil wel comfortabel rijden. De Deauville voldoet dus prima, maar af en toe is het gewoon leuk om eens snel op te trekken.
Laatst gewijzigd door Marcel op 25 feb 2011, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
- Koen
- Honda Goldwing
- Berichten: 6360
- Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28
Inderdaad, ga dan met het vliegtuig, die gaan sneller dan welke motor dan ookrider-64 schreef:Ja... en![]()
Wil je echt snel? koop dan geen Deauville!


Grtz! Koen




-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7195
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Ach, wat is snel... Als ik mijn zwager mag geloven trekt hij alles, maar dan ook echt alles eruit met z'n vrachtwagen. Mits de oplegger er natuurlijk van af is.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Volgens mij is de bak van een normale vrachtwagen vooral afgeregeld op levensduur en zuinigheid ... ik zou het dus met een korreltje zout nemenikkieman schreef:Ach, wat is snel... Als ik mijn zwager mag geloven trekt hij alles, maar dan ook echt alles eruit met z'n vrachtwagen. Mits de oplegger er natuurlijk van af is.

Ik geloof het wel, mits hij snel en vlot kan schakelen.Johan schreef:Volgens mij is de bak van een normale vrachtwagen vooral afgeregeld op levensduur en zuinigheid ... ik zou het dus met een korreltje zout nemenikkieman schreef:Ach, wat is snel... Als ik mijn zwager mag geloven trekt hij alles, maar dan ook echt alles eruit met z'n vrachtwagen. Mits de oplegger er natuurlijk van af is.
Die trekkers hebben een enorm koppel en vaak veel versnellingen met diverse gearing.
Heb het in een ver verleden wel eens afgelegd met een Mazda 323 tegen een losse trekker.