hoi,
Ja kijk eigenljk nooit naar die verzekeringen.Werd nu toch even getriggert
door het deauvilleforum dat het veel goedkoper kan.
Ik ga zeker overstappen.Mijn verzekering loopt af in september, dus ik heb de tijd.
Goed initiatief deauco,s!!
Collectieve motorverzekering. Ja of Nee
-
- Motorloos
Over je verzekering opzeggen
Inzake de wetswijziging omtrent het opzeggen van verzekeringen kan ik het volgende meedelen:
Sinds 1 januari is een wet van kracht die bepaald heeft dat verzekeraars hun relaties moeten inlichten over de verlenging van hun polissen. Indien een verzekerde niet expliciet aangeeft dat hij het contract wenst te verlengen na de eerst afgesproken termijn (bijvoorbeeld 1 jaar) geldt vanaf de eerste verlenging een opzegtermijn van 1 maand.
Inzake de wetswijziging omtrent het opzeggen van verzekeringen kan ik het volgende meedelen:
Sinds 1 januari is een wet van kracht die bepaald heeft dat verzekeraars hun relaties moeten inlichten over de verlenging van hun polissen. Indien een verzekerde niet expliciet aangeeft dat hij het contract wenst te verlengen na de eerst afgesproken termijn (bijvoorbeeld 1 jaar) geldt vanaf de eerste verlenging een opzegtermijn van 1 maand.
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed

-
- Motorloos
- EricvZ
- Honda NT700V
- Contacteer:
-
- Motorloos
Zo'n afweging zullen velen maken. Soms scheelt zo'n collectief behoorlijk. Soms ook niet.
Als ik een Deauville zou rijden zou ik direct overstappen. Ik heb al verschillende mogelijkheden bekeken. Ik vind met name de allrisk veel voordeel opleveren. Maar dat is bij de gegevens zoals ik al eerder schreef. Met andere gegevens zal het plaatje er ook anders uit zien.
Als ik een Deauville zou rijden zou ik direct overstappen. Ik heb al verschillende mogelijkheden bekeken. Ik vind met name de allrisk veel voordeel opleveren. Maar dat is bij de gegevens zoals ik al eerder schreef. Met andere gegevens zal het plaatje er ook anders uit zien.

Groetjes,
Ed
Ed

- Marcel
- Honda NT700VA
- Contacteer:
Onze nieuwe motor heb ik verzekerd via de ANWB
Alle toeters en bellen inclusief diefstal, + Plusdekking (3 jaar nieuwwaarderegeling) : Euro 368,= per jaar.
Moet je wel lid zijn van de ANWB.
Centraal beheer kwam uit op 588,= KNMV rond de 520,=
Groet
Marcel
Alle toeters en bellen inclusief diefstal, + Plusdekking (3 jaar nieuwwaarderegeling) : Euro 368,= per jaar.
Moet je wel lid zijn van de ANWB.
Centraal beheer kwam uit op 588,= KNMV rond de 520,=
Groet
Marcel
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
-
- Motorloos