Wat mag en kuip voor en NTV kosten?
Wat mag en kuip voor en NTV kosten?
Ik had en kuip op mij NTV maar deze heb ik er af gehaald. Als ik deze op marktplaats zet wat kan ik er voor kunnen vragen?
free photo upload

Laatst gewijzigd door Kiwi op 17 nov 2016, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stephan
- Moto Guzzi Stelvio
Re: Wat mag en kuip voor en NTV kosten?
Je kunt er heel veel voor vragen, het is maar net wat je er voor krijgt.
Maar zonder gekheid. Dit hangt allemaal af van de staat van de kuip, de kleur, de compleetheid etc... Is het verder een kuip die universeel ook op andere motoren te monteren is (met aanpassing van de bevestigingspunten/frame)?
Meestal zit er op een NTV toch een kuip van Schurgers?
Er zijn ruwweg drie kuipen voor de NTV geleverd. ...maar via Google vindt ik er veel meer varianten.

In dergelijke kuipen zit overigens niet veel handel. Je moet er maar net een koper voor vinden. Mogelijk dat zelfs al geef je 'm gratis weg dat je dan nog lang bezig bent om er iemand voor te vinden.

Maar zonder gekheid. Dit hangt allemaal af van de staat van de kuip, de kleur, de compleetheid etc... Is het verder een kuip die universeel ook op andere motoren te monteren is (met aanpassing van de bevestigingspunten/frame)?
Meestal zit er op een NTV toch een kuip van Schurgers?
Er zijn ruwweg drie kuipen voor de NTV geleverd. ...maar via Google vindt ik er veel meer varianten.

In dergelijke kuipen zit overigens niet veel handel. Je moet er maar net een koper voor vinden. Mogelijk dat zelfs al geef je 'm gratis weg dat je dan nog lang bezig bent om er iemand voor te vinden.
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. 

Ja dan zou ik en foto hier moet zetten (maar weet nog niet hoe) op de foto's zie ik het niet.
- Marcel
- Honda NT700VA
- Contacteer:
Tsja.....hoe doe je dat.....?
http://www.honda-deauville.nl/forum/php ... ?f=2&t=985" opent="in(nieuw);venster;
http://www.honda-deauville.nl/forum/php ... ?f=2&t=985" opent="in(nieuw);venster;
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
- Stephan
- Moto Guzzi Stelvio
Het is allemaal niet zo moeilijk.

Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie.