Als eerste de originele stuurbevestiging onderaan de voet van de spiegel.
Dat beviel niet want die moest tegen het lostrillen met Tie-wraps onder de spiegelvoet worden vastgezet.
Die bevestig kon er dus niet op en afgeklikt worden.

Daarna kwam het “Balletje-Balletje”systeem.
Op zich beter maar nog niet trillingsvrij.

Als 3e bevestiging ter vergelijking deze beugel gemaakt.
Maar dat was helemaal niks.
Te lang en daardoor veel te veel trillingen.

Toen kwam ik in dit topic in de post “Filmen op de motor (met de GoPro Hero2)” deze foto van PA1BEN tegen.
Ben bedankt voor het destijds delen !!
De camera moest bij mij voor de spiegel komen want de spiegel moet inklapbaar blijven om de schuur in te kunnen. Ik ben vervolgens aan het knutselen gegaan. Gebleven is de brede voet naar beneden, de redelijk scherpe bocht en korte lengte van de totale beugel. De waterdichte camerabehuizing en de spiegelsteun rusten met een stoelpootviltje er tussen tegen elkaar. Ik heb er voor de gezelligheid nog een elastiekje omheen gedaan.
Het resultaat is te zien in de “Honda Deauville Club Openingsrit 17 april 2016 The Movie” https://youtu.be/ObFvDJuIIV0" opent="in(nieuw);venster;
In 5,5 uur film van die dag zat geen enkele trilling. Deze camera bevestiging is de winnaar en mag 9 dagen mee op reis naar Schotland

De camera welke ik nu heb is overigens een Guardo Action Cam +.
De versie zonder beeldscherm maar met 2 bijgeleverde verwisselbare accu's.
En daar gaat het mij juist om, 2,5 uur achter elkaar kunnen filmen op 1 batterijlading.
En er past 5,5 uur film op een kaartje van 32 GB.
Af en toe is deze camera ergens in de aanbieding voor EUR 129,95.