Zelf ben ik nog aan het ontdekken. Ik loop er nog niet warm voor

PA1BEN schreef:Mijn ervaringen met Mapsource gaan terug naar de tijd van de Streetpilot 1
Ed.Ed Vissers schreef:Het Garmin-programma Basecamp wordt al genoemd als de opvolger van Mapsource. Zijn er al mensen met ervaringen met Basecamp en zo ja wat is jullie mening?
Zelf ben ik nog aan het ontdekken. Ik loop er nog niet warm voor
Code: Selecteer alles
Wij zijn PC-users
Andries,Andries Mulder schreef: Zou het niet een idee zijn, dat de HDC probeert een cursus BC van de grond te krijgen.
Als test heb ik de openingsrit 2012 ingelezen. De instellingen http://www.honda-deauville.nl/forum/php ... =104&t=462 van Ed in BaseCamp proberen te vinden, daar zitten wat verschillen tussen, de gedupliceerde route laten herberekenen en maar 1 klein verschil (2 nadat ik het profiel op motor had gezet) kunnen vinden. Maar de originele route is niet aangepast.Catbustingdog schreef:Als je de route gedupliceerd hebt, en je past herberekenen toe op één van beide routes, worden ze beiden herberekend ...
Er is onlangs een "firmware" update geweest voor basecamp, we werken nu met de versie 3.3.1.HoDeVi schreef:. Maar de originele route is niet aangepast.