Je bent het ergens niet mee eens of je maakt je ergens druk over. Dan kun je wel eens op je achterste benen gaan staan. Zelfs een Deauvillerijder kan dat overkomen

Jaja. En de smurfen komen door de waterkraan.Koen schreef:Bert, het is niet gezegd dat bovenstaande foto's op de openbare weg zijn genomen.
Op eigen (afgesloten) terrein of op het circuit kan hiervoor je rijbewijs niet worden ingevorderd
Ik zou daar maar niet zo zeker van zijn......(Er is nog een heel verschil tussen wat mensen doen en wat mag)Koen schreef:als ik in mijn eigen omheinde en afgesloten tuin een wheelie zou maken, kan niemand daarvoor mijn rijbewijs invorderen. Sterker nog: als ik helemaal geen rijbewijs zou hebben zou het nog geen probleem zijn om op die manier toch op een motor of in een auto te rijden.
Dat lijkt meer op huisvredebreuk.BertG schreef:
Nog een leuke casus:
In een straat met huizen waar de huizen ieder een eigen oprit hebben om te parkeren parkeert iemand op de oprit die niet van hem is.
En nu?
YEPikkieman schreef:Overigens, als ik het goed begrijp Bert, mag je dus op je eigen afgesloten oprit (met een hek dus) een 12-jarige op je motor een stukje laten rijden?
Nope.EdVissers schreef:Dat lijkt meer op huisvredebreuk.
Alsof ik iemand alleen weg zou laten rijden voor een proefrit in die auto. Ben wel gek, maar niet goed (of was het nou andersom?Cor schreef:Het brengt mij wel op een idee. Als ik iemand echt dwars wil zitten dan doe ik een proefrit met de auto van Koen zijn vrouw en laat hem achter op de betreffende oprit.