Na twee en half jaar trouwe dienst

Na lang wikken en wegen, hebben wij gekozen voor een Honda ST1100, groen uit 1998 met net geen 45000 km.
Volgende week gaan wij hem halen.kan niet wachten

Dutch Steph schreef:Frank, ben jij voor die Pan toevallig bij Solomoto in Tiel geweest?
Ach, er zullen ook wel weer nieuwe Deauvillisten bijkomen.mp1963 schreef:Er stappen de laatste tijd verdacht veel mensen over op een andere motor dan een Deauville.
Het zal toch geen trend worden?
klopt als een zwerende vinger!CaveyH schreef:. Ik denk dat Honda niet veel hoeft te doen om 'm meer status of een beter imago te geven. Dat heeft van "vanseigens" al
Nou, het is wel een beetje een "insider's secret". Het grootste deel van de motorrijders kent de Deauville alleen maar van horen zeggen, en schrijft hem af puur omdat het een weinig spannende motor zou zijn; een soort underdog met een fors prijskaartje.CaveyH schreef:Tja, als er een BMW-schildje op gezeten had, zou ik 'm al niet meer hebben kunnen betalen. Nu er een Deauville-sticker op zat viel ie ineens wel binnen budget. Ik denk dat Honda niet veel hoeft te doen om 'm meer status of een beter imago te geven. Dat heeft van "vanseigens" al
Dat is ook wel weer zo, kijk maar naar de tweedehandsprijzen ... op een Deauville schrijf je relatief weinig af.CaveyH schreef:Een fors prijskaartje vind ik nog wel meevallen eigenlijk, je krijgt best waar voor je geld bij een Deauville.