Zoals beloofd hier een klein verslagje over "Mijn Pan European ST1100"
Dit topic is nogsteeds "Under Construction" omdat dit project nogsteeds lopende is
De aanschaf van de Pan ging voorspoedig en merkte wel op dat de keringen van de voorvork toe aan vervanging zijn, dit kocht echter een aantal tientjes dus dat is het probleem niet.
Bij de rit merkte ik op dat hij een beetje schokt, kan meerdere oorzaken hebben, volgens mij iets met de banden. omdat ze niet helemaal lekker afgevlakt zijn.
Effin, hier de foto's en omschrijvingen
Waarschuwing!!, Onderstaand beeldmateriaal kan als schokkend ervaren worden. Eigen Risico!!
27-04-2011

Foto van de aansluitpunten van de gevarenlichtschakelaar, wel zo prettig als deze straks weer werkt.
update: na het terugplaatsen functioneerd hij niet goed meer, zal nu dus Linker knipper + gevarenknop in moeten drukken...

beetje gestript want anders kan ik nergens bij

zijaanzicht

nog een zijaanzicht, zo ben ik ook naar de Gamma gereden omdat ik wat spulletjes nodig had

Voorkap eraf zodat ik de Ballast kastjes beter op kon hangen en het relais.
Momenteel behoorlijke problemen met de verlichting, word vervolgd.

Zo zaten mn Balast kastjes aangesloten, blijkbaar storen ze en de verlichting van na x-tijd aangestaan te hebben uit.

Zo, zn kappen staan op half elf en zo ziet de bi-xenon er uit als hij wél werkt.
In de late avond met een hoofdlampje heb ik mijn handvatverwarming aangesloten. Het betreft onderstaande handvatverwarming
Deze werkt tot op heden goed, vanmorgen (28-04-2011) mee van de slaaplocatie naar de werklocatie gereden en toppie!!

Wat ik ook aangesloten heb is een druppel laad aansluiting voor de koudere dagen.
Verder komt er nog een 12volt aansluiding op voor tomtom/garmin/telefoon ofzoiets.
Wat ik echter niet kan vinden is de accessoire aansluiting

Al met al ben ik druk bezig met de motor om hem zondag toonbaar te hebben.
straks even met een halogeen H4 naar huis toe rijden

Edit: Alle kappen zitten er nu weer op, H4 Halogeen is geplaatst dus ik kan straks naar huis toe rijden.
alleen krijg ik mijn bi-xenon niet aan de praat, denk dat de ballast kastjes storen ofzo, ook maar even langs de winkel gaan.
Wat nu ook spontaan niet meer werkt is mijn claxon :S, erg raar maargoed. Ga die denk ik toch vervangen door een Hoorn
Word vervolgd