3 weken geleden is alles onder garantie vervangen. Daarbij zijn ook 2 nieuwe voorvorken gemonteerd want deze bleken ook nogal stevig te roesten. Prima opgelost dus.mp1963 schreef:Waarschijnlijk ga ik even naar de dealer.
Het stuur en de schakelpedaal vertonen nogal wat roestplekken.
Dat lijkt me niet de bedoeling bij een motor die nog geen jaar oud is.
Kan ik gelijk even vragen wat 2 nieuwe banden kosten. Ze zijn op na 21000 km.
Verder was ik van plan de auto af te spoelen en de website van mijn vader af te maken. Misschien is er ook nog wel tijd om een stukje te toeren.
vriendelijke groet
Marcel.

Vandaag echter weer terug naar de dealer want het blijkt dat de radiator lek is.

Het is geen groot gat maar meer een haarscheur die aan de bovenzijde ergens zit.
Het is echter genoeg om langzaam aan je motorblok in een blauw-witte kleur te laten veranderen.
3 maanden gelden had ik bij de luchtuitlaat in het linkerkuipdeel al wat wittige uitslag gezien.
Ik dacht echter dat dit een restant van wat wax was. Blijkt nu dus koelvloeistof te zijn.

Vandaag de motor bij de dealer achtergelaten.
Een kijken hoe dit nu weer opgelost gaat worden.

Hopelijk heb ik hem voor a.s. zondag weer terug anders kan ik niet meerijden met de openingstoer

Want op de XJ600 die ik als leenfiets heb meegekregen ga ik dus geen toer rijden.

