Gelukt ?
-
- Motorloos
Hoi, ja
Ik heb eergisteren een zielig blauw exemplaar uit 2005 met 31500 km op de teller op de kop getikt.
Zielig omdat ie schade heeft (gehad) en qua poetswerk nooit een lapje heeft gezien.
Maar daarom was ie wel goed betaalbaar...
Om het gelijk maar helemaal goed te doen hebben we op dit moment alle kappen eraf liggen om overal goed bij te kunnen en direct onderhoud te plegen.
Het verhaal dat ie zo'n 6000 km geleden een grote beurt heeft gehad geloven we namelijk ook niet

Ik heb eergisteren een zielig blauw exemplaar uit 2005 met 31500 km op de teller op de kop getikt.
Zielig omdat ie schade heeft (gehad) en qua poetswerk nooit een lapje heeft gezien.
Maar daarom was ie wel goed betaalbaar...
Om het gelijk maar helemaal goed te doen hebben we op dit moment alle kappen eraf liggen om overal goed bij te kunnen en direct onderhoud te plegen.
Het verhaal dat ie zo'n 6000 km geleden een grote beurt heeft gehad geloven we namelijk ook niet

-
- Motorloos
Dan heb je / jullie wel wat te doen. Alle kappen er af.. Ook de koffers?
Je kunt dan wel overal lekker bij.
Dat wordt flink poetsen dus.
Ik neem aan dat je bij ons de weg weet naar de handleidingen. Ze staan hier voor als je die nodig zou hebben.
http://deauville.forum2go.nl/download-h ... t1734.html
Succes met de "operatie" .
Je kunt dan wel overal lekker bij.
Dat wordt flink poetsen dus.
Ik neem aan dat je bij ons de weg weet naar de handleidingen. Ze staan hier voor als je die nodig zou hebben.
http://deauville.forum2go.nl/download-h ... t1734.html
Succes met de "operatie" .
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt

-
- Motorloos
- Gerard (GTB)
- Honda NT650V
- Contacteer:
- Koen
- Honda Goldwing
- Hans van D
- Motorloos
-
- Triumph Trophy SE
- Marcel
- Honda NT700VA
- Contacteer:
...als je dat spul gevonden hebt, laat je het dan even weten? ik heb ook wel interesse.desillies schreef:Hahahahhaa ja het ziet er wel ernstig uit nu hè :-)
Maar ons motto is, als je het doet moet je het goed doen.
Ik popel om verder te gaan met de motor maar eerst morgen naar de beurs, eens zien of ik daar iets kan vinden wat al het oorspronkelijk zwarte plastic weer echt zwart gaat maken....
Succes met het opbouwen van de Deauville.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
- Catbustingdog
- Motorloos
Voor de auto bestaat het in ieder geval, dus vind ik het niet in Utrecht dan ga ik naar de Halfords :-) of hebben we dat nou ooit weleens bij de Carrefour gekocht?Catbustingdog schreef:Ik zie het zwart in, maar hou ons toch maar op de hoogte aubdesillies schreef:eens zien of ik daar iets kan vinden wat al het oorspronkelijk zwarte plastic weer echt zwart gaat maken....
Afijn, ik laat het wel horen zodra mijn hersencellen zich dat weer herinneren!
Even op je vraag een klein antwoord
Ik denk dat je het hebt gezien bij de Carrefour, wij als Frankrijk liefhebbers hebben het daar namelijk ook een keer in onze handen gehad.
Maar bij Halfords proberen kan nooit kwaad en anders misschien bij een "beter" autopoets centrum waar ze ook bv leaseauto's poetsen?
Veel succes met het verder in elkaar zetten van de motor, dat ie maar snel zn jas weer aan kan

Ik denk dat je het hebt gezien bij de Carrefour, wij als Frankrijk liefhebbers hebben het daar namelijk ook een keer in onze handen gehad.
Maar bij Halfords proberen kan nooit kwaad en anders misschien bij een "beter" autopoets centrum waar ze ook bv leaseauto's poetsen?
Veel succes met het verder in elkaar zetten van de motor, dat ie maar snel zn jas weer aan kan

Ik heb onlangs 1 van de auto's laten poetsen (door mijn wederhelft hahahahahahaha ik doe alleen de motor
) en die heeft voor de plastic stukken van de corsa het volgende gebruikt:
turtle wax black plastic restorer
Gekocht bij automaterialen zaak, voor auto werkt het errug goed, zit geen silliconen in en de auto staat er nog steeds top bij..... de onderdelen waren grijs en nu weer prachtig zwart

turtle wax black plastic restorer
Gekocht bij automaterialen zaak, voor auto werkt het errug goed, zit geen silliconen in en de auto staat er nog steeds top bij..... de onderdelen waren grijs en nu weer prachtig zwart
-
- Honda ST1300
- Contacteer:
Brrrrrrr. Wat een kale motor. Zou je een foto willen maken van alles boven de cockpit om te kunnen beoordelen of een navigatie met een te maken RVS beugel bevestigd kan eventueel aanwezig ijzer in die omgeving. Anders moet ik eerst bij mijzelf eerst alles van de cockpit afhalen om er misschien achter te komen dat er niets zit.
Ik hoor en zie graag wat. Hoop overigens dat je een goede dag hebt gehad op de beurs en zij die nog gaan een fijne dag toegewenst.
Ik hoor en zie graag wat. Hoop overigens dat je een goede dag hebt gehad op de beurs en zij die nog gaan een fijne dag toegewenst.
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Zo, terug uit de schuur waar we een uurtje of 3,5 aan het poetsen zijn geweest.
Het is wel te zien in ieder geval.
Deze motor is echt een allegaartje hoor, jeetje......
De handvaten waren ooit van een exemplaar met handvatverwarming, de afgeknipte draadjes zie je nog zitten, grip heated staat er zelfs nog op.
Het is gewoon een samengesteld ding, niks mis mee op zich maar ik weet nu niet zeker of de km stand van de motor wel klopt, jammer dat ik de vorige eigenaar niet kan traceren.
Maar goed, vanmorgen allerlei inbusboutjes een lucht-, benzine- en oliefilter, remblokken voor en achter en overige dingetjes besteld, wie weet kunnen we volgend weekend dan weer beginnen met in elkaar zetten.
Moeten we eerst nog wel even het gaatje in de uitlaat lassen.
Ik weet wel waar ik voor moet gaan sparen, een verhoogd scherm, een rvs uitlaat, nieuwe remschijven en een ander zadel
Ach op die manier heb je tenminste een doel hè.
Natuurlijk zoals beloofd foto's gemaakt van de situatie bij het stuur onder het plastic, bij deze.
Jammer dat het te schemerig is om een goede foto van het geheel in de schuur/stal/garage te maken, maar goed, je ziet toch wel verschil, toch?
En ook direct de andere Deauville

Het is wel te zien in ieder geval.
Deze motor is echt een allegaartje hoor, jeetje......
De handvaten waren ooit van een exemplaar met handvatverwarming, de afgeknipte draadjes zie je nog zitten, grip heated staat er zelfs nog op.
Het is gewoon een samengesteld ding, niks mis mee op zich maar ik weet nu niet zeker of de km stand van de motor wel klopt, jammer dat ik de vorige eigenaar niet kan traceren.
Maar goed, vanmorgen allerlei inbusboutjes een lucht-, benzine- en oliefilter, remblokken voor en achter en overige dingetjes besteld, wie weet kunnen we volgend weekend dan weer beginnen met in elkaar zetten.
Moeten we eerst nog wel even het gaatje in de uitlaat lassen.

Ik weet wel waar ik voor moet gaan sparen, een verhoogd scherm, een rvs uitlaat, nieuwe remschijven en een ander zadel

Ach op die manier heb je tenminste een doel hè.
Natuurlijk zoals beloofd foto's gemaakt van de situatie bij het stuur onder het plastic, bij deze.
Jammer dat het te schemerig is om een goede foto van het geheel in de schuur/stal/garage te maken, maar goed, je ziet toch wel verschil, toch?
En ook direct de andere Deauville

- Koen
- Honda Goldwing
Weet niet of je naar de techniekdag komt (als ik de foto's zie heb je daar weinig meer te doendesillies schreef:Ik weet wel waar ik voor moet gaan sparen, een verhoogd scherm, een rvs uitlaat, nieuwe remschijven en een ander zadel![]()

Grtz! Koen

En heb jij al een standaardruit dan?CaveyH schreef:Weet niet of je naar de techniekdag komt (als ik de foto's zie heb je daar weinig meer te doendesillies schreef:Ik weet wel waar ik voor moet gaan sparen, een verhoogd scherm, een rvs uitlaat, nieuwe remschijven en een ander zadel![]()
) maar ik ga daar kijken of een standaard ruit me beter bevalt dan de verhoogde die ik nu erop heb zitten. Als dat het geval is, heb ik dus een verhoogde ruit over...
Anders kunnen we misschien ruilen met bijbetaling van mijn kant

- Missy
- Honda NT650V
Wooow... arme 'fiets'....
Maarruh.. dit is een Revere toch?
Ik schrok even.. want ik had de botjes van mijn Deauville toch ècht op andere plaatsen voor ogen namelijk..
Los van dat alles..
voor het project.
Ik schrok even.. want ik had de botjes van mijn Deauville toch ècht op andere plaatsen voor ogen namelijk..

Los van dat alles..

"Er zijn van die dagen waarbij je de koffiepoeder gewoon direct door je neus
naar je hersens wilt snuiven"
"You're young only once, but you can be immature forever"
Volgens de papieren is het een deauville 650 hoor.Missy schreef:Wooow... arme 'fiets'....
Ik schrok even.. want ik had de botjes van mijn Deauville toch ècht op andere plaatsen voor ogen namelijk..![]()
Los van dat alles..voor het project.
Met al het plastic erop is het ook precies een 650

Wat bedoel je met de botjes van jou Deauville ?
- Missy
- Honda NT650V
Oke... maar die 'balk' kan ik op mijn deauville niet zien hoor..
Ik bedoel deze... is ook een Deauville 650, maar heet Revere.

(ik ben een NOOB nog hoor.. vergeef mij mijn onkunde)
Ik bedoel deze... is ook een Deauville 650, maar heet Revere.

(ik ben een NOOB nog hoor.. vergeef mij mijn onkunde)

"Er zijn van die dagen waarbij je de koffiepoeder gewoon direct door je neus
- Koen
- Honda Goldwing
Ik heb (nog) geen standaard-ruit, maar wil graag een keertje met een standaard-ruit rijden om te kijken of dat veel scheelt. Ik steek namelijk nogal ver boven de verhoogde ruit uit en krijg nu alle wind precies tegen m'n helm. Als ik 20 cm. korter zou zijn zou de verhoogde ruit waarschijnlijk precies goed zijn om de meeste rijwind over me heen te geleiden maar ja... kan er moeilijk 20 cm. tussenuit halendesillies schreef:En heb jij al een standaardruit dan?CaveyH schreef:Weet niet of je naar de techniekdag komt (als ik de foto's zie heb je daar weinig meer te doendesillies schreef:Ik weet wel waar ik voor moet gaan sparen, een verhoogd scherm, een rvs uitlaat, nieuwe remschijven en een ander zadel![]()
) maar ik ga daar kijken of een standaard ruit me beter bevalt dan de verhoogde die ik nu erop heb zitten. Als dat het geval is, heb ik dus een verhoogde ruit over...
Anders kunnen we misschien ruilen met bijbetaling van mijn kant

Als het veel scheelt als ik een lagere ruit heb dan wil ik graag ruilen, helaas weet je zoiets pas als je ermee hebt gereden

Grtz! Koen