Winterstop
-
- Honda ST1300
- Contacteer:
- Koen
- Honda Goldwing
- Koen
- Honda Goldwing
-
- Honda ST1300
- Contacteer:
Inderdaad winterstop en voor mij ene werk (36 uur, 4 dagen per week) ga ik een kwartiertje op de fiets. De overige uren werk ik voor mijzelf en moet ik vaak verschillende zaken meenemen en ga ik van hot naar her. Dan is mijn Deauf niet altijd makkelijk, ondanks topkoffer en zijkoffers. Vandaar dus vorig jaar bij overstap naar andere verzekeringmij. maar in de winterstop gedaan. Voordeel het scheelt pekel en pegels, nadeel je wordt zoooooo jaloers.
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
- Missy
- Honda NT650V
Hmm, als ik de motor alleen voor plezierritjes zou gebruiken. weet ik niet of ik een Deauville zou houden.Cor schreef:Inderdaad winterstop en voor mij ene werk (36 uur, 4 dagen per week) ga ik een kwartiertje op de fiets. De overige uren werk ik voor mijzelf en moet ik vaak verschillende zaken meenemen en ga ik van hot naar her. Dan is mijn Deauf niet altijd makkelijk, ondanks topkoffer en zijkoffers. Vandaar dus vorig jaar bij overstap naar andere verzekeringmij. maar in de winterstop gedaan. Voordeel het scheelt pekel en pegels, nadeel je wordt zoooooo jaloers.
36 uur werken per week, ik zou ervoor tekenen!!

- Koen
- Honda Goldwing
Na mijn vorige baan, waarbij ik 3 jaar lang minimaal 50 en meestal ongeveer 60 uur per week werkte (soms tot 16 uur aan een stuk), is deze baan een verademing.
Overuren maken zit er nog wel regelmatig bij, maar die uren kan ik nu opnemen in vrije tijd. Voorheen was dat gewoon "geïncorporeerd in het salaris" zoals dat zo mooi werd genoemd.
Overuren maken zit er nog wel regelmatig bij, maar die uren kan ik nu opnemen in vrije tijd. Voorheen was dat gewoon "geïncorporeerd in het salaris" zoals dat zo mooi werd genoemd.
Grtz! Koen

-
- Honda ST1300
- Contacteer:
Inderdaad is ambtenaar voor 36 uur niet verkeerd. Zeker niet als ik de ene week op vrijdag vrij ben en de andere week om maandag. Dus elke 14 dagen heb ik een lang weekend.
MAAR.
Zoals jullie ook hebben kunnen lezen heb ik 2 banen. Ik heb ook een adviesburo en ben de rest van de week daar mee bezig. En als ik een klant heb met een spoedklus kan het zomaar zijn dat een voorgenomen rit met jullie niet door kan gaan. Ik probeer uiteraard wel alles voor elkaar te krijgen om er wel te zijn. Nu heb ik het geluk dat mijn vrouw in onregelmatige dienst zit, dus morgenochtend om 8 uur ben ik bouwkundig juridisch werk aan het doen. Rustig muziekje aan. Bakkie koffie erbij. Bij mij is mijn werk mijn hobby.
Goed weekend
MAAR.
Zoals jullie ook hebben kunnen lezen heb ik 2 banen. Ik heb ook een adviesburo en ben de rest van de week daar mee bezig. En als ik een klant heb met een spoedklus kan het zomaar zijn dat een voorgenomen rit met jullie niet door kan gaan. Ik probeer uiteraard wel alles voor elkaar te krijgen om er wel te zijn. Nu heb ik het geluk dat mijn vrouw in onregelmatige dienst zit, dus morgenochtend om 8 uur ben ik bouwkundig juridisch werk aan het doen. Rustig muziekje aan. Bakkie koffie erbij. Bij mij is mijn werk mijn hobby.
Goed weekend
Honda ST1300. Het is een blauwe
Zo is dat bij mij ook. Ik probeer zelf wel een beetje "tijd voor tijd" in de planning te smokkelen, maar ik werk gemiddeld toch wel meer dan 40 uur. Overuren worden als "inherent aan de functie" beschouwd.CaveyH schreef: Overuren maken zit er nog wel regelmatig bij, maar die uren kan ik nu opnemen in vrije tijd. Voorheen was dat gewoon "geïncorporeerd in het salaris" zoals dat zo mooi werd genoemd.
Maar ja, ik heb ook een tijdje een 8-tot-5 baan uitgeprobeerd, en ik hield het er niet in uit. Veel teveel routine, en te weinig spanning.
Ik zal ook maar even lekker off-topic blijven door te roepen dat ik vroeger als ambtenaar 4x9 werkte.
Ondertussen ben ik geen ambtenaar meer en werk ik nog maar 4x8. Iedere week dus een lang weekend waarin ik ondertussen dit jaar ook alweer ±1000 km op de motor gezeten heb. Ook voor mij zeker geen winterstop op mijn verzekering. Het komt mij toch iets te vaak voor dat er tijdens de winter een paar heerlijke dagen zitten om een stukje te toeren.
Naar mijn werk ga ik 'lekker' met het OV, daar kan ik dan nog ff lekker doorslapen
Ondertussen ben ik geen ambtenaar meer en werk ik nog maar 4x8. Iedere week dus een lang weekend waarin ik ondertussen dit jaar ook alweer ±1000 km op de motor gezeten heb. Ook voor mij zeker geen winterstop op mijn verzekering. Het komt mij toch iets te vaak voor dat er tijdens de winter een paar heerlijke dagen zitten om een stukje te toeren.
Naar mijn werk ga ik 'lekker' met het OV, daar kan ik dan nog ff lekker doorslapen

Tja, ik werk ouderwets 40 uur per week. Maar omdat het er eigenlijk 38 zouden moeten zijn, krijgen we 13 extra vakantiedagen (ADV). Da's dan wel weer lekker.
En die gebruik ik dan o.a. om na de winterstop (toch weer even on-topic) op mooie dagen zoals gisteren, leuke toertochten met de Deau te gaan maken...
En die gebruik ik dan o.a. om na de winterstop (toch weer even on-topic) op mooie dagen zoals gisteren, leuke toertochten met de Deau te gaan maken...
Moderator-ingreep: Onnodige quote verwijderd. Zie forumregels
ligt er helemaal aan wie het vraagt 
Ben ik tenmiste een beetje wakker op de techniek dag zodat de diodes er goed om in gesoldeerd worden.

Ben ik tenmiste een beetje wakker op de techniek dag zodat de diodes er goed om in gesoldeerd worden.