Van Deauville NT700 naar R1200RT
Van Deauville NT700 naar R1200RT
Beste Deauvillers,
Het is er toch van gekomen.
Na het behalen van mijn motorrijbewijs in 2009 heb ik 1 1/2 jaar met veel plezier gereden op mijn rode Honda Deauville NT700. Toch had ik de behoefte om in het nieuwe jaar een motor te gaan rijden met iets meer vermogen. De afgelopen maanden heb ik op diverse motoren een proefrit gereden. Uiteindelijk is de keuze gevallen op een grijze BMW R1200RT.
Groetjes,
Hvdl (Hans)
Na het behalen van mijn motorrijbewijs in 2009 heb ik 1 1/2 jaar met veel plezier gereden op mijn rode Honda Deauville NT700. Toch had ik de behoefte om in het nieuwe jaar een motor te gaan rijden met iets meer vermogen. De afgelopen maanden heb ik op diverse motoren een proefrit gereden. Uiteindelijk is de keuze gevallen op een grijze BMW R1200RT.
Groetjes,
Hvdl (Hans)
- Stephan
- Moto Guzzi Stelvio
- Gerard (GTB)
- Honda NT650V
- Contacteer:
-
- Motorloos
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Re: Van Deauville NT700 naar R1200RT
hvdl schreef:Beste Deauvillers,
Groetjes,
Hvdl (Hans)
Dag,
Mijn beide schoonzoons rijden BMW R1200RT.
De oudste kocht hem nieuw, de jongste tweede hands.
We zijn vorig jaar 2 keer een weekend naar de Eifel en de Ardennen geweest. Ik kon hen met mijn Deau normaal bijhouden, als ze inderdaad op vol vermogen wegspoten, was het gedaan met de Deau. Ik sprintte trouwens ook niet op vol vermogen achter hen aan, want dat vind ik zonde van mijn motor. Zo is mijn rijstijl niet.
Maar................Hans, je hebt een schitterende motor.
Mhg, FreBa