Maarten,maartenjvanaken schreef:een een of andere eikel heeft me van de rotonde af gereden.
dat is wel waardeloos. Hoe ben je er zelf vanaf gekomen? Is die persoon doorgereden?
Maarten,maartenjvanaken schreef:een een of andere eikel heeft me van de rotonde af gereden.
Heb jij eventueel rechtsbijstand?maartenjvanaken schreef:ik ben er zonder kleerscheufen vanaf gekomen. Hij is wel naar me toegekomen. Alleen het vervelende is dat we elkaar niet hebben geraakt. Ik moest in de ankers anders had ik er vol in gezeten maar daardoor welgaan glijden. Waarschijnlijk kan ik dan maar een gedeelte terug krijgen van zijn verzekering. Maar alle beetjes helpen.
Dan moet er wat veranderd zijn de laatste jaren. Een kleine tien jaar terug liet een onbekende persoon een gestolen auto (die bij het wegrijden in het stuurslot schoot en onbestuurbaar werd) tegen onze auto aanrijden.Tanja schreef:het waarborgfonds kan het gehele bedrag uitbetalen, je moet echter wel aan een aantal voorwaarden voldoen: je moet aangifte gedaan hebben, de tegenpartij mag niet bekend zijn (oftwel braaf zeggen: nee hoor hij is doorgereden...) en je moet een getuige hebben welke het formulier tevens tekent.
Heb dit ooit zelf bij de hand gehad toen iemand de spiegel van onze auto er af reed. Vriendlief zat achter het stuur, ik als passagier ernaast en mocht gewoon optreden als getuige... dus als jij iemand kan overtuigen van even een krabbel zetten dan is dat zo opgelost (ohhh wat een niet juridische correcte tip is dit...... ik als integere ambtenaar... ahum... hahahaha)
Het is een misvatting dat iets geen aanrijding is als de partijen elkaar niet geraakt hebben.maartenjvanaken schreef:ik ben er zonder kleerscheufen vanaf gekomen. Hij is wel naar me toegekomen. Alleen het vervelende is dat we elkaar niet hebben geraakt. Ik moest in de ankers anders had ik er vol in gezeten maar daardoor welgaan glijden. Waarschijnlijk kan ik dan maar een gedeelte terug krijgen van zijn verzekering. Maar alle beetjes helpen.
Je belt hem nog 1x en stelt hem gewoon een datum voor "dead"line! Daarna de dingen regelen zoals jij ze wilt........info overgeven aan je rechtsbijstand / politie bijvoorbeeld.maartenjvanaken schreef:ik heb hem gebeld en hij loopt nog steeds moeilijk te doen. hij zegt me nog te bellen maar ik vraag me af of hij dat nog doet.