Mooie route! We hebben er nu al zin in.
Overigens, in Tyre maakt de route af en toe een 'uitstapje' in enkele dorpen, zoals Brakel en Rossum (zie plaatje). Komt dat door conversie vanuit Garmin-materiaal, of heeft het een 'diepere bedoeling'?

Het is inderdaad gelukt Ronald, dankzij jouw aanwijzingen. Ik heb tevens het breekpunt tussen deel 1 en deel 2 van de route verplaatst naar De Lachende Vis, zodat ik in het eerste deel meer waypoints ter beschikking had. Het enige wat niet lukte is de correctie bij Brakel, want dat weggetje staat simpelweg niet in Google maps (wel op het satellietbeeld uiteraard).RonalT schreef:...Met deze aanwijzingen moet je jouw route goed kunnen krijgen. Eventueel mag je hem daarna naar mij sturen, kijk ik even of hij goed is
De Lachende Vis, ik snap niet waarom ik vrolijk wordt van die naam, is natuurlijk een logische plaats om de tweede route te laten starten.Veugelke schreef:Ik heb tevens het breekpunt tussen deel 1 en deel 2 van de route verplaatst naar De Lachende Vis, zodat ik in het eerste deel meer waypoints ter beschikking had. Het enige wat niet lukte is de correctie bij Brakel, want dat weggetje staat simpelweg niet in Google maps (wel op het satellietbeeld uiteraard).
Verder wacht ik nu nog even op Ed's correctie i.v.m. het niet varen van de pont in christelijke gebieden. (Jij let ook op alles!)
Klopt, pas weg geweest met 4 motoren, twee met een Zumo 550 (met twee verschillende kaartversies) en twee met een Streetpilot IV (met weer een andere kaartversie).stxrider schreef:Routes gemaakt met Mapsource hoeven ook nooit afwijkingen te bevatten.