Twee is genoeg
-
- Motorloos
Twee is genoeg
Twee benen. Twee handen. Twee cilinders.
De allerbeste motorfietsen hebben twee cilinders. Alle andere zijn niets anders dan 'n hoop ijzer; tweede keus.
Ik heb maar twee benen. En twee handen, voor gas, koppeling en rem. En twee hersenhelften. En soms, ja soms bespeur ik twee zielen in mijzelf. Hoeveel cilinders heeft dus de optimale motorfiets?
Ik bedoel maar. Twee is genoeg.
=========================
Zo begint een kort verhaaltje van Joachim Staat in de vertaling van Hans Vogels. Het hele verhaaltje vind je onder Downloads op onze website.
De allerbeste motorfietsen hebben twee cilinders. Alle andere zijn niets anders dan 'n hoop ijzer; tweede keus.
Ik heb maar twee benen. En twee handen, voor gas, koppeling en rem. En twee hersenhelften. En soms, ja soms bespeur ik twee zielen in mijzelf. Hoeveel cilinders heeft dus de optimale motorfiets?
Ik bedoel maar. Twee is genoeg.
=========================
Zo begint een kort verhaaltje van Joachim Staat in de vertaling van Hans Vogels. Het hele verhaaltje vind je onder Downloads op onze website.
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt

-
- Motorloos
- Gerard (GTB)
- Honda NT650V
- Contacteer:
- Gerard (GTB)
- Honda NT650V
- Contacteer:
2 x 2 cilinders lijkt me wel leuk om erbij te hebben.Veugelke schreef:Goed idee Gerard!
Maar hoeveel cilinders heeft die tweede motor dan?
als ik nu ook 2 x 2 banden doe, dan is hij al binnen..
de ouwe trouwe Ford staat rustig naast de Deauville in de garage.
Groetjes Gerard 

Pennant Red Metallic Honda Deauville NT650VX bj 1999

Pennant Red Metallic Honda Deauville NT650VX bj 1999
- Catbustingdog
- Motorloos
- Koen
- Honda Goldwing
Hij is al beige/champagne-kleur, da's voor mij dicht genoeg bij geelCatbustingdog schreef:Dan kan je je deau (twee-ty) ook maar beter geel schilderen ...CaveyH schreef:Ik heb wel ineens een leuke nick-name voor m'n Deauf: die noem ik dus voortaan Twee-ty!

Bovendien kan ik heel slecht schilderen, dus dat zou m'n Twee-ty geen goed doen

Heb de pech twee linkerhanden te hebben en toch rechtshandig geboren te zijn

Grtz! Koen

- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
- Gerard (GTB)
- Honda NT650V
- Contacteer:
- Stephan
- Moto Guzzi Stelvio
Deze?
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JPVJHBcIB3s?fs ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/JPVJHBcIB3s?fs=1&hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JPVJHBcIB3s?fs ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/JPVJHBcIB3s?fs=1&hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. 

- Gerard (GTB)
- Honda NT650V
- Contacteer:
-
- Motorloos