FF een berichtje vanaf dushi Korsou (Curaçao) waar ik nu alweer meer dan twee maanden zit (tijd gaat snel).
Het leven hier is zo anders dat ik bijna niet op het forum ben geweest de laatste tijd

Het bevalt me goed, doordeweeks 's ochtends vroeg op en naar het werk, 's middags tijd om dingetjes te regelen / te chillen bij het zwembad of wat af te spreken met vrienden. 's Avonds eten we ook vaak buiten de deur, dus een dag is zodoende snel gevuld

Ik woon samen met m'n collega in een appartement op een park ten Oosten van het centrum van Willemstad. We hebben een witte Kia Sportage (2003) waar we ons overal naar toe kunnen verplaatsen, op die ene keer na, dat ie niet meer wilde starten na het tanken

In de weekenden zijn we natuurlijk ook regelmatig te vinden bij de strandtenten om een koel biertje te drinken

Ik heb mezelf een snorkelset aangeschaft en afgelopen weekend heb ik m'n PADI Open Water Duikcursus gehaald. Dus de aankomende tijd zal ik nog zeker in het water te vinden zijn.
Een maand geleden zijn we met een aantal mensen een weekendje naar Aruba geweest en Bonaire staat ook nog op de planning.
Binnenkort zal ik een selectie van wat foto's posten.
P.S. Motorrijden heb ik hier (nog) niet gedaan, veel van de motorrijders hier zijn behoorlijk 'crazy', ze rijden op Hayabusa's en R1's met verlengde achteras in korte broek, t-shirt en het liefst zonder helm (mij niet gezien...). De wegen hier zijn ook niet bepaald goed.