Vandaag dat ik gisteren uit voorzorg mijn doviel maar vast onder mn regenhoes gezet heb,
dat vind hij niet leuk en hij lacht ook niet echt.

Wij hebben een hoes gekocht bij Motoport tegelijkertijd met de aanschaf van de Deauville.BertG schreef:Maak ik gelijk even van de gelegenheid gebruik...
Mijn huidige hoes past ongeveer net zo goed als de jouwe![]()
Zijn er mensen die wel een soepel passende (buiten) hoes hebben voor een Deauville?
Welk merk en maat?
ik heb een autohoes gekocht
dan ben je strak in het pak danikkieman schreef:Volgende week wil ik mooi naar Leek rijden en dan 10% korting met m'n bestelde pas en m'n voucher van m'n rijschool voor nog eens 10% korting. Gaat dus best leuk wordenIk denk dat het een tankpad en een motorhoes wordt. Van t weekend met m'n stiefvader shoppen voor een pak, helm, handschoenen en laarzen in Duitsland. Ik heb van hem begrepen dat er een Hein Gehricke outlet ergens naast een Louis outlet zat. Heeft hij z'n pak ook vandaan. IPV 1200 euro zo'n 300 voor hitteabsorberend leer. Lijkt me een kekke deal.
heb je bierVeugelke schreef:Gezellig vanavond, hier op het forum. Ik denk dat ik maar eens een verlengsnoertje hier naar de tuin ga leggen, want de accu van de laptop begint moe te worden. En hier in de 6 meter lange partytent met feestverlichting (voor morgen bedoeld) is het ook al keigezellig (Brabants?)