Afgelopen vrijdag een heerlijke verrassing dat ze wonnen van Brazilië, nu morgenavond weer spannend hoor,

Hopelijk halen we de finale
Ik hef in ieder geval het glas op de 11e. Dan toast ik op Hans zijn verjaardagGeert schreef:Hopelijk halen we de finale
Hans van harte gefelicteerd met je Deauville. Ik wens je er veel fijne en veilige kilometers mee..Veugelke schreef:Kijk, da's nou sympathiek van Ed, hij toast de 11e op mijn verjaardag! Mocht het onverhoopt fout (zijn ge)gaan met Oranje, dan hebben we nog steeds reden om te feesten...
Vandaag heb ik haar opgehaald. Mijn champagnekleurige beauty uit 1998 met pas 25000 op de teller. Lekker compleet met Bagster buddy, onderkuip, topkoffer, winddeflector op de ruit, verlengd spatbordje. Ach ja, dan is een vent weer efkes net zo blij als 'n klein menneke!
(Hoezo 'haar' opgehaald? Is een Deau vrouwelijk of juist mannelijk?)
Veel plezier allemaal, vanavond bij het voetballen.
Hans.
Uhm 1-1, Hopen dat het in de 2e helft voor ons gaat gebeuren!CaveyH schreef:Volgens mijn buren is dan nu het moment om die stebel te laten horen Geert... ik heb geen TV aanstaan maar ik heb zo het vermoeden dat het nu 1-0 geworden is (of 0-1, weet ik veel...)