Ik heb bij de openingsrit aangekondigd dat ik aan het eind het bestuur zou verlaten. Nou is het ondertussen alweer het eind van het jaar en ik heb daar ook de reden voor verteld destijds. Vanessa was zwanger van ons eerste kindje.
Ondertussen wisten we ook al dat ze een klein beetje eigenwijs was (van wie zou ze het hebben?) want in stuit liggen en niet gekeerd willen worden was een ding. Maar na ruim 41 weken zwangerschap is op 2 oktober, om 12.33 onze dochter Sofie geboren.
Vanwege wat complicaties bij moeder zijn we iets langer in het ziekenhuis gebleven maar ondertussen gaat dat ook allemaal weer goed. Nu drie weken verder is ze echt keihard gegroeid, zijn we al een luiermaat verder en is slaap een nog groter goed geworden dan het al was.
Ik had graag hoi willen zeggen met de lunch tijdens de wijnmaandrit. Maar dat was voor zowel Sofie, Vanessa als mijzelf echt even te veel van het goede. We hadden niet zo'n goede nacht gehad helaas. Dus ik ga jullie dit seizoen helaas niet meer zien. Helaas. Maar goed.
Al met al... Ik ben straks vanaf het Deauco overleg in November; pappa aan, Deauco af, maar absoluut niet weg bij de club. Ik blijf lekker voorrijden, mee rijden en routes maken.
Oja. En Sofie denkt er het hare van...