loeki schreef: Hier onder en "mooi" voorbeeld van wat je kan meemaken zonder beschermende kledij .
AAAAUUUUUWWWWW!!!!!!
Dat is niet fijn.
Groet
Marcel
die gekrenkte ego kan je niet kopen heHans3794 schreef:Ik ga niet eens op de motor als ik geen leer pak aan heb, al vallen de mussen dood van het dak.
Ik neem wel een kwartiertje de tijd om op te drogen.
Is in ieder geval beter dan een kwart van je leven bezig zijn met hopen dat het weer goed zal komen.
Op zaterdag 3 juli was ik maar wat blij toen ik met een snelheid van ongeveer 65 km per uur een schuiver maakte op het circuit van Zandvoort en in de grindbak eindigde.
Mijn pak zat alleen een schaafplekje op en verder wat stijve spieren van de klap, maar verder kon ik gewoon weer verder. Even de gekrenkte ego buiten beschouwing gelaten.
Zie je toch dat beschermende kleding ZEKER nut heeft.
Hans3794 schreef:Ik ga niet eens op de motor als ik geen leer pak aan heb, al vallen de mussen dood van het dak.
Ik neem wel een kwartiertje de tijd om op te drogen.
Is in ieder geval beter dan een kwart van je leven bezig zijn met hopen dat het weer goed zal komen.
Op zaterdag 3 juli was ik maar wat blij toen ik met een snelheid van ongeveer 65 km per uur een schuiver maakte op het circuit van Zandvoort en in de grindbak eindigde.
Mijn pak zat alleen een schaafplekje op en verder wat stijve spieren van de klap, maar verder kon ik gewoon weer verder. Even de gekrenkte ego buiten beschouwing gelaten.
Zie je toch dat beschermende kleding ZEKER nut heeft.
Yep Ed,EdVissers schreef: Hans,
was dat op je eigen Deauville?
Hahahahahawendy schreef: een klein vrouwke moet ook niet met een mannenspeeltje spelen he
Hans,Hans3794 schreef:Yep Ed,EdVissers schreef: Hans,
was dat op je eigen Deauville?
Dat was op mijn Deauville.
Heb de onderdelen die beschadigd zijn al besteld, dus binnenkort wordt het weer flink geld uitgeven en sleutelen.
Maar goed wat ik al zei :
Het was alleen maar materieële schade (oepsie mijn Ego vals daar weer is niet onder)
maar wat kan je nu beter dragenFeanyth schreef:Ze zouden beschermende kleding inderdaad moeten verplichten. Kan het nu beamen dat het heel verstandig is om het aan te hebben.
Qua bescherming heb ik gehoord dat leer beter zou zijn, al heb ik met m'n textielpak ook geen schaafwond of wat dan ook opgelopen toen ik geschept werd. Voor mezelf is een leren pak niet praktisch omdat ik ook voor wwv de motor gebruik. Kan me op kantoor moeilijk uit een leren pak werken en me omkleden, dan is een jas met broek van textiel praktischer.wendy schreef:maar wat kan je nu beter dragen
leer of textiel