Gelukt ?
-
- BMW R1150RT
- Koen
- Honda Goldwing
Dat ben ik niet vergeten, ik maak graag van dat aanbod gebruik. Als ie bevalt dan laat ik 'm gelijk lekker zittenHenk Engberts schreef:He Koen vergeet niet dat ik een standaard ruit te koop heb. Als je wil kun je tijdens de techniekdag monteren en uittesten als die jou bevalt.

Grtz! Koen

Met (bijna al het) plastic ziet mijn motor er zo uit...Missy schreef:Oke... maar die 'balk' kan ik op mijn deauville niet zien hoor..
Ik bedoel deze... is ook een Deauville 650, maar heet Revere.
(ik ben een NOOB nog hoor.. vergeef mij mijn onkunde)

Weg balke

Zonder zie je inderdaad zo ongeveer een Revere

Dat zal idd. niet makkelijk gaan, maar ik wil wel een poging wagenCaveyH schreef:Ik steek namelijk nogal ver boven de verhoogde ruit uit en krijg nu alle wind precies tegen m'n helm.
Als ik 20 cm. korter zou zijn zou de verhoogde ruit waarschijnlijk precies goed zijn om de meeste rijwind over me heen te geleiden
maar ja... kan er moeilijk 20 cm. tussenuit halen![]()

- Koen
- Honda Goldwing
D'r is vast wel een wetsartikel wat dat verbiedtBertG schreef:Dat zal idd. niet makkelijk gaan, maar ik wil wel een poging wagenCaveyH schreef:Ik steek namelijk nogal ver boven de verhoogde ruit uit en krijg nu alle wind precies tegen m'n helm.
Als ik 20 cm. korter zou zijn zou de verhoogde ruit waarschijnlijk precies goed zijn om de meeste rijwind over me heen te geleiden
maar ja... kan er moeilijk 20 cm. tussenuit halen![]()

Grtz! Koen

-
- Motorloos
Dit is een NTV650 Revere. De voorloper van de NT650V Deauville. Naast plaatwerk en koffers ook nog andere verschillen zoals de Prolink achterwielophanging en de enkele remschijf voor. De NTV650 is in verschillende uitvoeringen op de markt gebracht.Missy schreef:Oke... maar die 'balk' kan ik op mijn deauville niet zien hoor..
De NT650V Deauville is er in 2 modellen.
Vanaf bouwjaar 1998 en vanaf bouwjaar 2002.
Je kunt deze het snelste herkennen aan de kleur van de remklauwen van de voorremmen.
Goudkleurig (Brembo's) zijn van het modeljaar 1998
Zwart (Nissin's) zijn van het modeljaar 2002
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt

OOh sorry, ik ben gewend mijn foto's in 800 x 600 te plaatsen op mijn andere forumstxrider schreef:Voor het forum is een iets kleinere foto iets fijner. Krijg je geen balk onderaan![]()
http://img694.imageshack.us/img694/3803/deauvillep.jpg
Trouwenseen mooi kleurtje blauw!

Ik zie zelf geen balk dus het was me niet opgevallen, sorry!
Goed, vandaag dus weer verder gaan poetsen aan de Deau, mijn man heeft intussen het voorwiel en de voorpoten verwijderd zodat ie de remschijven kan opknappen.

Helaas gisteren tijdens het uitboren van een afgebroken inbusboutje uitgeschoten in het oliefilter, "ach, moet toch een nieuwe daarin"
Snel een tourniquet aangelegd, welke vannacht is gaan doorlekken, dan maar een bakkie eronder...
De olie verversen is ook niet voor zijn tijd, allemachtig de olie ziet helemaal zwart...

Besloten ook de voorpoten te stralen en spuiten evenals het cardandeksel, de gifi en de middenbok e ook de voetsteunbalken (geen idee hoe die dingen heten hahahaha) Links lag ie er zo af maar rechts zitten beduidend wat meer boutjes die weer een of ander op zijn plaats houden, ik heb nog niet ontdekt wat want er kwam visite en dus moest ik stoppen met sleutelen.
Eigenlijk zouden de velgen gestraald en gepoedercoat moeten worden, ook deze heeft iemand met weinig aandacht snel even gespoten, ziet er niet uit! Maar goed, daarvoor heb ik helaas even geen budget.
Manlief heeft voor de grap even de claxon gedemonteerd, gestraald en gespoten, gezien de mate van opknappen zijn we dus zodra de vistite weg was eerst de andere schuur ingedoken om daar een flinke straalbak te maken zodat we nu ook grotere onderdelen kunnen stralen.

Ik maak morgen een foto van de claxon zoals ie nu is, dat is er even niet meer van gekomen.
Zit heftig te twijfelen of ik een ander zadel zal bestellen, ik heb een mooie gezien voor 186 euro, maar die heb ik eigenlijk niet hahahahahhaaa
Formaat van mijn foto's aangepast naar 480 x 460, zo beter? Of liever nog kleiner?

Helaas gisteren tijdens het uitboren van een afgebroken inbusboutje uitgeschoten in het oliefilter, "ach, moet toch een nieuwe daarin"

Snel een tourniquet aangelegd, welke vannacht is gaan doorlekken, dan maar een bakkie eronder...
De olie verversen is ook niet voor zijn tijd, allemachtig de olie ziet helemaal zwart...

Besloten ook de voorpoten te stralen en spuiten evenals het cardandeksel, de gifi en de middenbok e ook de voetsteunbalken (geen idee hoe die dingen heten hahahaha) Links lag ie er zo af maar rechts zitten beduidend wat meer boutjes die weer een of ander op zijn plaats houden, ik heb nog niet ontdekt wat want er kwam visite en dus moest ik stoppen met sleutelen.
Eigenlijk zouden de velgen gestraald en gepoedercoat moeten worden, ook deze heeft iemand met weinig aandacht snel even gespoten, ziet er niet uit! Maar goed, daarvoor heb ik helaas even geen budget.
Manlief heeft voor de grap even de claxon gedemonteerd, gestraald en gespoten, gezien de mate van opknappen zijn we dus zodra de vistite weg was eerst de andere schuur ingedoken om daar een flinke straalbak te maken zodat we nu ook grotere onderdelen kunnen stralen.

Ik maak morgen een foto van de claxon zoals ie nu is, dat is er even niet meer van gekomen.
Zit heftig te twijfelen of ik een ander zadel zal bestellen, ik heb een mooie gezien voor 186 euro, maar die heb ik eigenlijk niet hahahahahhaaa
Formaat van mijn foto's aangepast naar 480 x 460, zo beter? Of liever nog kleiner?
-
- Honda ST1300
- Contacteer:
De straalbak die we hebben gemaakt is zo ongeveer een couveuse, je steekt je armen er door gaten in en kijkt door een ruit welke de bovenkant van de bak vormt naar hetgeen gestraald word.Cor schreef:Bedankt voor de foto's van dit geweldige project. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Succes met stralen.Denk je aan een mondkapje en bril.
Ik vraag me alleen af hoelang we door die ruit kunnen blijven kijken, als je het mij vraagt word die binnen de kortste keren ook gestraald hahahaha, het is wel gehard glas, hopelijk scheelt dat

desillies schreef:Zit heftig te twijfelen of ik een ander zadel zal bestellen, ik heb een mooie gezien voor 186 euro, maar die heb ik eigenlijk niet hahahahahhaaa
- Heb je tenminste nog te wensen als je jarig bent
- Yep
perfect zo..
Image resize: 640x480 (for message boards) gebruik ik ook altijd
Nope: De eerste heet volgens mij de NTV 650 Revere, vanaf '93 NTV 650 (o.a. ander stuur en tellers).Missy schreef:Oke... maar die 'balk' kan ik op mijn deauville niet zien hoor..
Vanaf '96 pas de toevoeging Deauville wat samengaat met een hoop plastic.
- Missy
- Honda NT650V
@ de "kenners".. dank voor de uitleg.. ik zie en snap het nu..
@ desillies.....kan ik jullie inhuren voor de mijne als jullie klaar zijn?
En WAUW... die kleur is mooi !...

@ desillies.....kan ik jullie inhuren voor de mijne als jullie klaar zijn?

En WAUW... die kleur is mooi !...
"Er zijn van die dagen waarbij je de koffiepoeder gewoon direct door je neus
naar je hersens wilt snuiven"
"You're young only once, but you can be immature forever"
naar je hersens wilt snuiven"
"You're young only once, but you can be immature forever"
- Marcel
- Honda NT700VA
- Contacteer:
Wat een werk, de hele motor gesloopt en weer opgebouwd.
En dan te bedenken dat ik al moeite heb met het verwijderen van het grote zijpaneel van de kuip
.
Ik moet toch maar eens ergens in de leer.
Mooie kleur blauw trouwens.
Succes met de werkzaamheden.
Vriendelijke groet
Marcel.
En dan te bedenken dat ik al moeite heb met het verwijderen van het grote zijpaneel van de kuip

Ik moet toch maar eens ergens in de leer.
Mooie kleur blauw trouwens.
Succes met de werkzaamheden.
Vriendelijke groet
Marcel.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...