Ik bedoel dan, thermo ondergoed, laag, broek of skipak.... en wat betaal(de) je daar ongeveer, waar voor ?
Geef hier je tips om lekker warm al motorrijdend, de (wie weet) winterkou trotserend te lijf te gaan terwijl de wind gierend je kleine teen

bijkans laat bevriezen.
Ik heb bij Zeeman, lekker gewoon hè, in afwachting van het nog komende winterassortiment alvast twee lange zwarte thermo-onderbroeken gekocht voor €4,99/stuk. Materiaal 40% viscose, 60% polyester. De witte uitvoering vond ik een teveel aan Swiebertjesgevoel

geven. Straks vul ik die leggings met ruim voorvak (zo zien ze er nu eenmaal uit) nog aan met een stelletje bijkleurende skipullis'.
Vandaag, heel mooi weer 11C

, mee gereden onder de lederen-combi. Ik vermoed dat ik er straks 4 van die onderbroeken over elkaar moet dragen wanneer het echt koud wordt. Vraag mij overigens af waarom ze het "thermo" noemen, het is en voelt als lang-ondergoed. M'n textielpak, vv. inritsbare voering, moet ik qua koude resistentie nog uitproberen, is/lijkt ws. beter bestand tegen de kou. In het ruggedeelte ms. straks een krantje (zoals wielrenners ook) doen en de nieren blijven dan ook lekker warm.