Gisterenavond vond ik het nodig om voor mijn Zumo 660 te controleren of updates of nieuwe kaarten waren.
Dat deed ik de laatste weken via Garmin Express 2.18, via dit nieuwe programma zouden alle nieuwe updates gaan lopen.
Maar toen sloeg mij Zumo om in een donker scherm Aiiiii dacht ik al dit gaat niet goed.
Van alles geprobeerd maar het apparaat wilde niet meer opstarten.
Als het SD kaartje er uit was kwam hij zelfs niet verder als constant opnieuw opstarten.
Met SD kaartje erin startte hij wel op maar allen in de Amerikaanse stand, niks viel er aan te passen.
Bestanden zouden niet aanwezig zijn, dus alleen Engels en geen geluid mogelijk.
Wel bleek deze morgen dat mijn dat mijn On Route kaart nog te zien was, was de enige kaart die op het ding aanwezig was

Toe besloten om het naar Way Point in Vessen te brengen.
Deze slimmerts kregen het ook niet voor elkaar dus is hij opgestuurd naar de TD in Notter.
Het rare is dus dat het ding via geen enkele pc te benaderen is, hiet thuis op 3 PC geprobeerd en in Vessem nogmaals door Way Point.
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ondanks dat in de beschrijving staat dat je 1 jaar garantie hebt word hij toch onder garantie gerepareerd en de mijne is bijna 2 jaar oud.
Dus binnenkort hoop ik te berichten dat Way Point super service heeft

Anders heb ik een duur probleem.
Groet, Mart