Hoe het werkt. Heel eenvoudig. Middels een gereedschapklem en een lange bout met zelfborgende moer kan men (zie het filmpje) met de rechterwijsvinger de bout naar beneden drukken tot tegen de remhandel. Door een stukje fietsband tussen de klem en het handvat beschadigd het handvat niet en ontstaat er een lichte druk waarbij het gas blijft "hangen". Dit kan op langere ritten een vermindering van vermoeide spieren geven.
De bout wordt afgewerkt met een strook ducktape en het geheel wordt opgestuurd. Dus pakket openmaken (moeilijk), stukje meegeleverd fietsband over handvat schuiven (nog moeilijker) en klem om handvat doen (allermoeilijkst).
Om dit voor elkaar te krijgen moet ik klemmen halen, boren in het verenstaal, zelfborgende moer plaatsen, tape plakken, verpakken met 2 postzegels en na het vermelden van het adres op de post doen alsmede het maken van deze handleiding.
Dit alles middels een pbtje met je naam, adres, pc en woonplaats en ik reken 5 euro voor het geheel.
Het filmpje was van Stefan die dit had geplaatst en ik heb het doorontwikkeld. Dus dank aan Stefan (die er nu ook een heeft).
Marcel, bedankt voor het filmpje en het stukje fietsband zit in het "leveringspakket".

Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs