Zelf aluminium stepjes gehaald voor de passagier. 4 mm dit traanplaat met verzonken rvs boutjes. Nog even monteren en moeders kan proberen.

het versterkertje is retour , het werkt niet zoals ik wildebarend schreef:zo , vandaag nog even bezig geweest met dit versterkertje, en wat denk je , werkt van geen kant ,niets niks nada
balen kost 70 €
De luchtsleuven zijn bijna 1 cm breed, dus meeste stenen worden opgevangen zonder koelvermogen te verlagen.barend schreef:ik vind die spleten in de radiateur-beschermer best nog groot , hier knallen de stenen nog door heen???
nee wilde ook kijken om er één op te zetten maar zo ik dit zie heeft het te weinig nut denk ik.
Zo , ik dat rooster zie zijn de spleten even breed open als dicht , daar waar het open is en dicht is lijkt me dan hooguit 50% .Hans van D schreef:Barend, 90% bescherming lijkt me aanzienlijk meer dan geen bescherming. De kans op steeninslag is dan 1 op 10.
Lijkt me ook niet echt verkeerd.
Toen je die Verhogers kocht had je 'm nog wel. Je hebt dus blijkbaar je vee geruild voor stuurVerhogers?deaubleu schreef:Heb dus ook stuurverhogers aangeschaft (...)
ps mijn is stuk andaar de letters die ik mis