En misschien kan dan meteen die irritante foute beeldverhouding worden gecorrigeerd.
(4:3 werd door horizontaal uitrekken verbreed naar 16:9)
Vergelijk maar eens met Tyre/Google waar het beeld wèl correct is:

Is dat zo? Ik kan met BC werken zonder mn Zumo aan de laptop te hangen. Installeren gaat ook. Alleen zit je met het kaartmateriaal.Jos Fupi schreef: Heb geprobeerd ook basecamp op m'n pc te krijgen om zo eventuele routes makkelijker over te kunnen zetten ..................... jammer genoeg ben je verplicht een Zumo aan te sluiten om basecamp te kunnen gebruiken
Ja Koen,als je mapsource op je pc/laptop heb staan en je opent basecamp dan krijg je de kaarten te zien,en kun je de routes die je al gemaakt heb eventueel bewerken.Koen schreef:Piet,
Bedoel je dat je de kaarten die je in Mapsource hebt geïnstalleerd, kunt openen in Basecamp? Ik heb het nooit geprobeerd, maar zou ook werkelijk niet weten hoe...
Dan heb jij ook mapsource op je pc staanHans V. schreef:Klopt helemaal Marcel, ik koppel mijn Garmin meestal ook niet aan de pc als ik in Basecamp met routes aan het werk ben.
Pas als ik routes wil kopiëren naar het navigatie-apparaat, hangt-ie even aan de usb-kabel.
Nee hoor, aan Mapsource ben ik nooit begonnen. En dat ga ik ook niet doen.pheufk schreef:Dan heb jij ook mapsource op je pc staanHans V. schreef:Klopt helemaal Marcel, ik koppel mijn Garmin meestal ook niet aan de pc als ik in Basecamp met routes aan het werk ben.
Pas als ik routes wil kopiëren naar het navigatie-apparaat, hangt-ie even aan de usb-kabel.