Gisterenochtend, na eindelijk uit de file te zijn ontsnapt die ontstaan was na het volledig afsluiten van de Botlektunnel, kwam ik bij Schiedam Vijfsluizen de snelweg af en moet dan beneden naar links en meteen naar rechts. Achter mij zat een manspersoon in zijn leasetrapper en had enorme haast.
Nu kon ie toeteren tot ie blauw zag, met een dieplader van Mammoet voor mij kon ik nou niet echt lekker doorrijden. Na de bocht moest diezelfde Mammoet wagen links afslaan, dus ik reed bijna 0..

Voel ik vanaf links ineens mijn stuur weggeduwd worden, ik kijk links, staat die leasetrapper naast mij !!.. met zijn zijportier bijna tegen mijn been en zijn spiegel tegen mijn stuur..
En doorduwen, toeteren en gebaren dat ik op moest *****..
Nu is het daar een KRAPPE 1-baan.. dus het is op zich al een wonder dat het kon.
(aangezien de Mammoet uitsteekt als hij af zou buigen gaf ik links wat ruimte om er rechts makkelijker langs te rijden)
Dát gaatje zag leasetrapper ook dus.
Enfin, hij duwde nog even en was mij inmiddels bijna voorbij... bijna want hij kon niet verder. Alleen naar rechts, wat hij ging doen..
Dat idee heb ik even uit zijn hoofd getrapt.. Letterlijk.. zijn achterbumper was op een prima afstand van mij om genadeloos hard er tegenaan te schoppen.
Tuurlijk kon hij dat niet waarderen en alle ramen gingen open en mijnheer zette het op een schelden.. ik heb nog wel geroepen of ie wel lekker in zijn bovenkamer was, en dat ie dat soort geintjes gewoon moet laten.
Ik kon er inmiddels tussenuit en ben met de keurige snelheid van 50 km p/uur naar mijn werk gereden. (bewust er niet vandoor geblazen)
3 seconden later zat de leasetrapper achter mij, tegen mijn kentekenplaathouder* aan.. Hij is mij gevolgd tot aan mijn werk.
Wat hem tegengehouden heeft om ook niet de parkeerplaats op te rijden weet ik niet, maar ik was wel blij dat de magazijndeuren open waren, want ik was in dat geval gewoon het magazijn binnen gereden.
Ik bedoel... kom maar op.. ik heb mijn helm op, hele stevige laarzen en verstevigde knie-schijven.. Make-my-day.. Maar van mijn motor blijf je af.
De mannen op mijn werk stonden te trappelen toen ze het hoorden.. "laat hem maar komen om 17:00 uur.!."
Allemaal stuiterende testosteron-balletjes hahahaahah....zo schattig..
Wat een sukkel zeg..
*(ander woord voor bumper.. want die heeft een motor niet ;-))