Het weer vandaag
-
- Motorloos
Het weer vandaag
Er is al veel over geschreven en veel over gezegd.
Tot een kwartier geleden prima weer. Weliswaar geen zon maar een goede temperatuur.
Nu dikke regen en veel wind brrrr...
Tot een kwartier geleden prima weer. Weliswaar geen zon maar een goede temperatuur.
Nu dikke regen en veel wind brrrr...
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed

-
- Honda NC750X DCT
Re: Het weer vandaag
het is altijd motorweer...........................
kwestie van de juiste kledij kiezen, zeg ik maar.
kwestie van de juiste kledij kiezen, zeg ik maar.
Met de vriendelijke groeten uit het Brabantse,
Jos
Jos
- Koen
- Honda Goldwing
Het is inderdaad altijd motorweer, maar dan wel voor de gebruikelijke woon-werkritten. Als ik voor de lol een rondje ga rijden kies ik toch liever de droge dagen uit
(al had ik die keuze niet afgelopen juni toen we naar de TT gingen
)

Grtz! Koen

-
- Honda NC750X DCT
Het weer in het Oost-brabantse was gisteren ook veel beter dan wat de voorspellingen aangaven.
Wij laten ons veel te veel daar door leiden.
Toen ik om 08.30 uur op buienradar keek werd aangegeven dat we tegen 11.00 uur veel regen zouden krijgen.
Nagenoeg geen drup gevallen.
Wij laten ons veel te veel daar door leiden.
Toen ik om 08.30 uur op buienradar keek werd aangegeven dat we tegen 11.00 uur veel regen zouden krijgen.
Nagenoeg geen drup gevallen.
Met de vriendelijke groeten uit het Brabantse,
Jos
Jos
-
- Triumph Trophy SE
Bij m'n schoonouders in Nijkerk ook maar af en toe een paar druppels hemelwater gezien. Die knakkers boven moeten niet zo hard niezen!
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Hier rond Gouda heeft het gisteren regelmatig flink geregend.
Misschien was de toerrit wel droog geweest maar de rit heen en terug volgens mij flink nat.
Op naar de alternatieve datum voor deze rit.
Misschien was de toerrit wel droog geweest maar de rit heen en terug volgens mij flink nat.
Op naar de alternatieve datum voor deze rit.
Hoe komt het toch dat iedereen die ik spreek (en hoor op de radio/lees op internet) zo loopt te zeuren over het weer!!!
Beetje regen, kom op nou zeg! Die Paulus Pietsma heeft de boel weer verschrikkelijk overdreven. Na een aantal flinke buien woensdag en donderdag was het meeste toch echt wel gevallen en na 2 paar doorweekte handschoenen op wo en do heb IK nergens meer last van gehad!!! En ja ik heb gewoon door-gebrommerd, 450km sinds wo-ochtend.
.. wat ik een geïmporteerde Nigeriaan heb horen zeggen: Ik heb om mij aan de Nederlanders aan te passen mijzelf aangeleerd sip te kijken als het regent... en zo blijkt maar weer eens dat het voor 80% tussen de oren zit.
Beetje regen, kom op nou zeg! Die Paulus Pietsma heeft de boel weer verschrikkelijk overdreven. Na een aantal flinke buien woensdag en donderdag was het meeste toch echt wel gevallen en na 2 paar doorweekte handschoenen op wo en do heb IK nergens meer last van gehad!!! En ja ik heb gewoon door-gebrommerd, 450km sinds wo-ochtend.
.. wat ik een geïmporteerde Nigeriaan heb horen zeggen: Ik heb om mij aan de Nederlanders aan te passen mijzelf aangeleerd sip te kijken als het regent... en zo blijkt maar weer eens dat het voor 80% tussen de oren zit.
-
- Motorloos
Regen???
Schoon water. Je wordt vanzelf weer droog en het zit ook in mijn bier. Kan dus zo slecht niet zijn
Uhm.. Maar dan is er hier gisteren wel erg veel "bier" gevallen
Schoon water. Je wordt vanzelf weer droog en het zit ook in mijn bier. Kan dus zo slecht niet zijn

Uhm.. Maar dan is er hier gisteren wel erg veel "bier" gevallen

Groetjes,
Ed
Ed

- Koen
- Honda Goldwing
Ik kan af en toe best wat wazig in m'n hoofd zijn, maar de afgelopen dagen viel toch meer dan 80% van de regen buiten m'n hoofd!Gustaf Larson schreef: en zo blijkt maar weer eens dat het voor 80% tussen de oren zit.

Grtz! Koen

-
- Honda ST1300
- Contacteer:
Dat heet dan een waterhoofd
Ik zit minimaal 8 keer per week op de fiets en sjouw dan ook een regenpak mee. Vanaf 1 januari nog maar een keer of 4 aangehad. Wel geconstateerd dat het vaak na 07.00 uur gaat regenen en dan zit ik al op mijn werk. Er komen er daarna diverse druipend binnen terwijl ik geen druppel heb gehad. Het meeste valt er trouwens langs.
Zoonlief wilde dat ik, vanwege de regenbui van vorige week donderdag, een extra auto aanschaf. Hij vond het niet leuk om met zijn regenpak aan te fietsen.
(Ik vond het overigens niet leuk
dat ik hem 's nachts kon halen omdat hij te laat was voor de trein.)

Ik zit minimaal 8 keer per week op de fiets en sjouw dan ook een regenpak mee. Vanaf 1 januari nog maar een keer of 4 aangehad. Wel geconstateerd dat het vaak na 07.00 uur gaat regenen en dan zit ik al op mijn werk. Er komen er daarna diverse druipend binnen terwijl ik geen druppel heb gehad. Het meeste valt er trouwens langs.
Zoonlief wilde dat ik, vanwege de regenbui van vorige week donderdag, een extra auto aanschaf. Hij vond het niet leuk om met zijn regenpak aan te fietsen.

(Ik vond het overigens niet leuk

Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
- Koen
- Honda Goldwing
@Tanja: "meer dan 80% ernaast" kan ook betekenen dat 99,9% ernaast valt hoor
Maar inderdaad biedt het wel ruimte voor verschillende interpretaties, dus als wettekst zou 't waardeloos zijn 

Grtz! Koen