Gisteren is een nieuwe advertentie geplaatst door iemand uit Limburg. Een Deauville uit 2001 met 20.050 km's achter de rug. De eigenaar is 60 en zijn vrouw wil niet meer achterop en hij heeft sinds hij deze motor in 2003 gekocht heeft ook erg weinig gereden. Daarom gaat deze motor weg.
Aangezien ik vandaag toch met de motor wilde toeren heb ik een afspraak kunnen maken met deze man en de motor gekocht

Ook deze heeft wel iets last van het probleem. Maar je voelt dat deze bak goed gaat. Je voelt dat je de mogelijkheid hebt om een zachte tik te geven om z'n neutraal te vinden. Ik kreeg hem ook meerdere keren normaal in zi'n neutraal. Het mag/moet nog iets beter, maar in deze heb ik vertrouwen. ik denk dat ik nieuwe goede olie in doe en mogelijk dat ik de schakelpook even bij moet stellen. Dan denk ik dat het met deze motor wel goed is. Sowieso is aan deze motor goed te zien dat de eigenaar hier zuinig mee om is gegaan. Geen roest op de uitlaatpijp, velgen ed. De beste remmen die ik tot nu toe gevoeld heb op een Deauville. Geen enkel krasje. Dus deze is hem geworden! Foto's volgen (de advertentie is helaas alweer verwijderd).
Dus met de 2004 versies heb ik geen geluk (vanwege CBS had ik dat op zich wel fijn gevonden). Maar toch een 2001-model (donkerblauw is het geworden).
Morgen haal ik hem op met mijn motortrailer