Opening Hyperpro

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
Speedy

Opening Hyperpro

Bericht door Speedy »

Hallo ik heb een berichtje van Hyperpro gekregen dat ze opendag hebben.
Mischien leuk voor mensen die er eens achter de schermen willen gaan kijken.
Klik op de volgende link.
http://www.hyves.nl/agenda/18085945/Opening_new_Hyperpro_factory/
http://www.facebook.com/event.php?eid=175405369183204
stxrider

Re: Opening Hyperpro

Bericht door stxrider »

Nu werken de links wel ;)

Ik kan trouwens wel op 2 juli ......
stxrider

Bericht door stxrider »

Poster:

Afbeelding
Speedy

Bericht door Speedy »

Bedankt stxrider voor het aanpassen van het bericht,ik kreeg de folder er niet bij.
stxrider

Bericht door stxrider »

Leek me wel leuk om gelijk te weten of het de moeite waard is.... Moest wel even zoeken naar die poster...:mrgreen:

:P Schokbrekers testen, en :vrb misschien is er een leuke deal te maken. Zeker voor mensen die vaak/altijd met duo rijden is het denk ik interessant! Mensen die met een Pan rijden adviseer ik zeker om de vering aan te passen omdat de rijeigenschappen verbetert worden. Ik denk er zelf ook over ;)
Speedy

Bericht door Speedy »

Je kan ook een afspraak maken voor een workshop met leden die daar intresse in hebben.
Dan word het een en ander uitgelegd over vering. :lol:
Speedy

Bericht door Speedy »

Hier nog wat extra informatie,

Zaterdag 2 juli is het zover, dan opent Hyperpro met een openingsfeest de deuren van haar nieuwe multifunctionele gebouw. Het Nederlandse bedrijf uit Werkendam heeft het afgelopen jaar hard gewerkt om een pand te realiseren, dat de capaciteiten heeft om de groei van dit bedrijf te waarborgen.

Hyperpro ontwikkelt, produceert en verkoopt wereldwijd haar veringcomponenten (stuurdempers, schokbrekers en veren) al meer dan 15 jaar in eigen beheer. Op zaterdag 2 juli nodigt Hyperpro belangstellenden uit om een kijkje te komen nemen in het nieuwe pand.

Allerlei feestelijkheden zullen plaatsvinden, zoals een spetterende stuntshow, diverse bedrijven zullen hun producten aanbieden, rondleidingen, veel motorclubs slaan de tenten op en natuurlijk om je motorfiets een gratis vering check te geven en af te laten stellen. De dag begint om 10:00 en duurt tot ongeveer 17:00 uur.

Voor meer informatie kijk op www.hyperpro.com, mail naar opening@hyperpro.com
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”