Dit schreef ik elders over het Hexenhaus....
==========================
ik vond het eten niet zo goed en voor het gebodene duur (wat de pot schaft voor meer dan € 15).
De eigenaar was goed in popiejopie achter de bar, maar van klantgerichtheid had hij niet veel kaas gegeten. Het avondeten was te laat klaar. Het opdienen ervan was een lachertje. Bestek op tafel gesmeten en zoek maar uit. Tussen de gerechten lange wachttijden. Rolluik op de kamer stuk zodat het donker was. Ze waren duidelijk niet ingeslingerd op het runnen van een hotel. Een bar misschien wel, maar das andere koek.
Het hotel was niet echt proper.
===============================
En dit was de reactie van een ander..
==================================
Ik wil toch even een lans breken voor dat Hexenhaus, want ik vind er wel een héél erg negatieve reaktie over. Ik ben er nu 2 x geweest, met een jaar ertussen. Dat jaar ertussen kwam ze toen ik wilde boeken al volgeboekt waren. Hoezo niet druk. Ik heb ook al weer voor volgend jaar geboekt. Smaken verschillen, daardoor ook verwachtingen. Misschien zit 't 'm wel in dat laatste. Idd., Paul (De uitbater) kan knorrig zijn, maar als je hem daarop aanspreekt op een normale manier komt dat helemaal goed. En zo kan ik wel ff doorgaan. IK ga er in ieder geval graag heen, en de rest van het groepje waar ik mee ga ook.
=====================================
Dit even voor de beeldvorming