Ervaringen met verlaagd zadel??

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
Linda1323

Ervaringen met verlaagd zadel??

Bericht door Linda1323 »

Ik denk er over om het zadel van mijn Deauville te laten verlagen e/o versmallen zodat ik wat beter en makkelijker met mijn (beide) voet(en) aan de grond kan komen bij stilstand :D . Heeft iemand misschien ervaringen met een verlaagd of versmald zadel, dan wel een aanbevelenswaardig adresje? Ben benieuwd.
Laatst gewijzigd door Linda1323 op 15 mar 2011, 08:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Hans van D
Motorloos

Bericht door Hans van D »

Ik heb hier geen ervaring mee.
Info over aangepaste zadels vind je hier. Ik meen dat ook motoport Hengelo verlaagde zadels levert. Je moet je eige zadel wegbrengen (of opsturen) en krijgt een week of 2 later je aangepaste zadel terug. Je kunt even googlen op verlaagd zadel en motoport; zo heb ik ze ooit ook gevonden.
Groeten,
Hans

Ik reed op een groene NT650V van 2002.
Henk
Honda NC750

Bericht door Henk »

Linda,ik hem mijn zadel laten verlagen bij Tijger Leather in Den Haag.
Dat kon na telf.afspraak ook op zaterdags,klaar terwijl je wacht,kosten plus/minus 40 euro.
gr.Henk
My hart beats for my red NC750S :brrr
deauvillebertje

Bericht door deauvillebertje »

Hallo Linda ben net als Henk ook bij Tijger Leathers geweest en kon ook op een zaterdag terecht ze vragen je wel met de motor te komen en het wordt dan gelijk gemaakt en dan kun je ook passen of het goed zit of nog aangepast moet worden. Klein zaakje maar goede service ben nog eens terug geweest en zonder kosten nog eens geholpen.
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Weet iemand of je het zadel ook kunt verhogen?
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
zwartmans
Honda ST1300

Bericht door zwartmans »

hoi linda,

ik heb vorig jaar een verlaagd zadel gekocht bij Top Sellerie. info kun je vinden via de site van de Honda Deauville Club en dan kijken bij Zadels. ik heb mijn zadel 3 cm laten verlagen en laten voorzien van gel voor het zitcomfort. ik ben er erg blij mee. zie de foto voor het resultaat.

Afbeelding
Marcel
Honda NT700VA
Contacteer:

Bericht door Marcel »

deauvillebertje schreef:Hallo Linda ben net als Henk ook bij Tijger Leathers geweest en kon ook op een zaterdag terecht ze vragen je wel met de motor te komen en het wordt dan gelijk gemaakt en dan kun je ook passen of het goed zit of nog aangepast moet worden. Klein zaakje maar goede service ben nog eens terug geweest en zonder kosten nog eens geholpen.
Dat klopt als een bus. Na 4 jaar heb ik er eens een leren jas laten repareren die ze op maat hadden gemaakt.
Hier waren geen kosten aan verbonden want hij had niet stuk mogen gaan (De schouderprotectiestukken waren losgekomen)

Op het moment dat ik mijn jas ging halen was er juist een dame haar verlaagde zadel aan het passen.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”