Mooi is "ze" hè??

NT650V...
De titel van dit stukje gaat ook over de berijdster. Wat is "ze" mooi he.Frank schreef:wat roelof niet schreef:gaaf hoor!! de berijdster is vast nog mooier?
Ik las het bericht van Roelof even snel tussendoor en las een andere tekst !Sorry!!!!!
Hahaha... nee, ik had het echt over de motor..mp1963 schreef: De titel van dit stukje gaat ook over de berijdster. Wat is "ze" mooi he.
Motor is nl. een mannelijk zelfstandignaamwoord.
Veel plezier ermee.
Vriendelijke groet
Marcel.
Dan zal waarschijnlijk een van de moderators (ed ofzo) een nieuwe topic gestart zijn omdat hij het teveel offtopic vond of geen zin had dat dat topic vol kwam te staan met reacties op jouw motorMissy schreef:P.S.
Ik kan me niet herinneren dat ik een apart onderwerp gestart ben hiermee. Ik had dit gepost bij welk type motor ik heb....
mototaz schreef:Dan zal waarschijnlijk een van de moderators (ed ofzo) een nieuwe topic gestart zijn omdat hij het teveel offtopic vond of geen zin had dat dat topic vol kwam te staan met reacties op jouw motorMissy schreef:P.S.
Ik kan me niet herinneren dat ik een apart onderwerp gestart ben hiermee. Ik had dit gepost bij welk type motor ik heb....
Ik weet van nietsmototaz schreef:Dan zal waarschijnlijk een van de moderators (ed ofzo) een nieuwe topic gestart zijn omdat hij het teveel offtopic vond of geen zin had dat dat topic vol kwam te staan met reacties op jouw motorMissy schreef:P.S.
In het Praatcafé kun je alleen oftopic raken in onderwerpen waar een * achter de naam van het onderwerp staat.rider-64 schreef:mototaz schreef:Dan zal waarschijnlijk een van de moderators (ed ofzo) een nieuwe topic gestart zijn omdat hij het teveel offtopic vond of geen zin had dat dat topic vol kwam te staan met reacties op jouw motorMissy schreef:P.S.
Tis niet te hopen, vind dat je dat altijd zelf nog mag bepalen...