Vakantieplannen
.
Hoi Roelof,
Tja, hoe moet je het anders omschrijven, hahahahahaha... We hebben ook wel heel lang gewacht, toch? We zijn er nog niet helemaal uit wat we die periode gaan doen. Vakantie is geen optie. Maar misschien een leuk feest of wat anders. We moeten daar nog even over nadenken. Bedankt voor de goede wensen.
Groet,
Slakkie
Tja, hoe moet je het anders omschrijven, hahahahahaha... We hebben ook wel heel lang gewacht, toch? We zijn er nog niet helemaal uit wat we die periode gaan doen. Vakantie is geen optie. Maar misschien een leuk feest of wat anders. We moeten daar nog even over nadenken. Bedankt voor de goede wensen.
Groet,
Slakkie
Hoi
Onze zomervakantie gaat dit jaar opnieuw voor 2 weken naar de Tarn in Frankrijk maar deze keer nemen we de twee deaus (de mijne 700 en die van mijn wederhelft 650) mee op de aanhangwagen. Naar ginder rijden is geen optie want de twee kids gaan ook mee.
Het verlengde paasweekend wordt een weekendje naar de Eifel met de motoren als het weer het toelaat.
In september staat er nog een weekendje gepland rond de streek van Dinant in België.
Mogelijks (hopelijks) komt er nog wel een weekendje of twee bij in de zomer.
grts
Nickel
Onze zomervakantie gaat dit jaar opnieuw voor 2 weken naar de Tarn in Frankrijk maar deze keer nemen we de twee deaus (de mijne 700 en die van mijn wederhelft 650) mee op de aanhangwagen. Naar ginder rijden is geen optie want de twee kids gaan ook mee.
Het verlengde paasweekend wordt een weekendje naar de Eifel met de motoren als het weer het toelaat.
In september staat er nog een weekendje gepland rond de streek van Dinant in België.
Mogelijks (hopelijks) komt er nog wel een weekendje of twee bij in de zomer.
grts
Nickel
-
- Motorloos
-
- Motorloos
-
- Motorloos
-
- Motorloos
- Catbustingdog
- Motorloos
Re: Vakantie
Wel vriend, dat heb je fijn uitgedrukt! Onze zegen hebben jullie in ieder geval! Hou jullie haaks en tot kijk op een toerritje.Slakkie schreef: Na 22 jaar proberen, uitzoeken, proeven en afwegen, hebben we toch de indruk dat we voldoende katten uit de boom hebben gekeken om de stap van het huwelijk te wagen.
Greta en Noël
sportieve groet 
Noël
Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes...
ze vallen voor alle eikels!

Noël
Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes...
ze vallen voor alle eikels!
-
- Motorloos
Mag ik mij hier helemaal bij aansluitenCatbustingdog schreef:Wel vriend, dat heb je fijn uitgedrukt! Onze zegen hebben jullie in ieder geval! Hou jullie haaks en tot kijk op een toerritje.Slakkie schreef: Na 22 jaar proberen, uitzoeken, proeven en afwegen, hebben we toch de indruk dat we voldoende katten uit de boom hebben gekeken om de stap van het huwelijk te wagen.
Greta en Noël

Laatst gewijzigd door Ed Vissers op 10 sep 2010, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed

Hierbij sluiten wij ons ook aan. Gefeliciteerd.EdVissers schreef:Mag ik mij hier helemaal bij aanluitenCatbustingdog schreef:Wel vriend, dat heb je fijn uitgedrukt! Onze zegen hebben jullie in ieder geval! Hou jullie haaks en tot kijk op een toerritje.Slakkie schreef: Na 22 jaar proberen, uitzoeken, proeven en afwegen, hebben we toch de indruk dat we voldoende katten uit de boom hebben gekeken om de stap van het huwelijk te wagen.
Greta en Noël
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
-
- Motorloos
Hey jullie tweeSlakkie schreef:Hoikes,
Nou, wij gaan niet met vakantie dit jaar. Na 22 jaar proberen, uitzoeken, proeven en afwegen, hebben we toch de indruk dat we voldoende katten uit de boom hebben gekeken om de stap van het huwelijk te wagen. Dus als alles goed gaat, zullen we in september ons het ja-woord in het oor fluisteren. Wel zullen we nog de nodige tourtjes maken met de motor. Het zullen echter alleen dag-tochtjes worden.
Puntmutsje en Slakkie

Hoe zit het met jullie bootje?
Groetjes,
Ed
Ed

- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Ja, hoe zit dat nu eigenlijk!!!!!!EdVissers schreef:Hey jullie tweeSlakkie schreef:Hoikes,
Nou, wij gaan niet met vakantie dit jaar. Na 22 jaar proberen, uitzoeken, proeven en afwegen, hebben we toch de indruk dat we voldoende katten uit de boom hebben gekeken om de stap van het huwelijk te wagen. Dus als alles goed gaat, zullen we in september ons het ja-woord in het oor fluisteren. Wel zullen we nog de nodige tourtjes maken met de motor. Het zullen echter alleen dag-tochtjes worden.
Puntmutsje en Slakkie
Hoe zit het met jullie bootje?

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
-
- Triumph Trophy SE
Goed idee!CaveyH schreef:Als datum/plaats bekend gemaakt wordt, wordt dan de hele HDC opgetrommeld om met de Deauf's daar langs te rijden vlak na de ceremonie?
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Marcel en Patricia ( Slakkie en Puntmutsje)
Hahahahaha,
Uhm zal ik dan maar een tipje van de (bruids) sluier oplichten???
Slakkie en Puntmutsje hadden vanaf 25 augustus 2 weekjes vakantie
In die 2 weken gingen ze trouwen en op vakantie
Dus sorry WE ZIJN TE LAAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om een erehaag met onze motoren te maken
PATRICIA EN MARCEL GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uhm zal ik dan maar een tipje van de (bruids) sluier oplichten???
Slakkie en Puntmutsje hadden vanaf 25 augustus 2 weekjes vakantie

In die 2 weken gingen ze trouwen en op vakantie

Dus sorry WE ZIJN TE LAAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om een erehaag met onze motoren te maken

PATRICIA EN MARCEL GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Lolbroek Smurf schreef:Nee dat lees je niet goed Koen.
Ze kregen 25 augustus 2 weken vakantie, dan kun je nog in september trouwen.
???????????????

Ja, nee, misschien, wanneer, hoe, wat, waar?
Slakkie en Puntmuts help ons en geef ons het verlossende antwoord.

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!