Kom ik mijn idee tegen (met patent

passend voor Deau's / video / passend voor bijna alle bikes / plaatjes
Voor de belachelijke prijs van 330 Euro inclusief verzendkosten.
Of dat belachelijk laag of hoog is mag uw penningmeester(es) beslissen.

Klopt, daarom rijden ze ook zo geweldig. De zit is fantastisch en het blok loopt nagenoeg trillingsvrij. Wat wil je met zo'n geweldige 6-cilinder boxerCaveyH schreef:Altijd baas boven baas...EdVissers schreef:In mijn maat hebben ze (nog) niet zo'n shelter.
Volgens mij noemen ze die dingen voor bankstellen ook anders. Zoek eens op "grand foulard"
Yep,CaveyH schreef:aldus sprak de "ambassadeur" van de Deauville-clubEdVissers schreef: Klopt, daarom rijden ze ook zo geweldig. De zit is fantastisch en het blok loopt nagenoeg trillingsvrij. Wat wil je met zo'n geweldige 6-cilinder boxer![]()
Heb me laten misleiden door je berichtje van 16 juli dit jaarEdVissers schreef:Dank voor het compliment, maar dan zou ik 70 zijnWellicht zijn er tegen die tijd shelters waar zowel een GW1500 als een NT800V onder passen
EdVissers schreef:Als we zo doorgaan zijn we nog bezig als ik 51 wordt
Maar in vergelijking met een hoes naar mijn idee niet de meerprijs waard. Met zo'n shelter ben je niet echt flexibel in waar je de motor wilt neerzetten (maar dat geldt uiteraard ook voor een garagebox oid).EdVissers schreef:Terug naar de Shelter. Het zou een mooie oplossing kunnen zijn.
Ik vind die 'bikini-hoes' wel grappig, maar zie dan niet zoveel meerwaarde tegenover een "gewone" hoes die wel de hele motor bedekt.BertG schreef:Toch heeft het enkele voordelen:
-geen hoes tegen je motor (lak, scherm of uitlaat) dus direkt afdekken na een rit mogelijk
-geen natte hoes in je huis als je vertrekt
-geen gefrommel met een (natte) hoes, in 1 seconde is de tent open of dicht
En voor een paar tientjes kun je ook een 'bikini'-hoes kopen om mee te nemen voor onderweg: klein en compact en voldoende bescherming voor onderweg.
Nadeel: de prijs. Maar als je geen berging hebt, kunt of mag bouwen misschien een uitkomst.
Vind ik toch een alternatief voor, omgerekend, 99 Euro
En nog eentje voor ca. 125 Euro
Ik stuurde mijn, ook motorrijdende Ducati-broer, een mailtje met een foto van Karin haar nieuwe motor. En wat denk je dat ie terug stuurde.CaveyH schreef:Altijd baas boven baas...EdVissers schreef:In mijn maat hebben ze (nog) niet zo'n shelter.
Volgens mij noemen ze die dingen bankstellen
hoi Karin,
hee een minibankstel:-)
gefeliciteerd met de nieuwe motor
groeten Rob.
GW=3-zits, Deauf=2-zits? Wat is dan de fauteuil onder de motoren? (Kan geen Ducati zijn, dat vind ik dan meer een klapstoeltjeRonalT schreef: Ik stuurde mijn, ook motorrijdende Ducati-broer, een mailtje met een foto van Karin haar nieuwe motor. En wat denk je dat ie terug stuurde.
hoi Karin,
hee een minibankstel:-)
gefeliciteerd met de nieuwe motor
groeten Rob.