Zie onderstaand.

Het was ook een zeer spontaan ideeJos schreef:De aankondiging was wel erg kort dag en het is nog vakantie ook.
Advies: organiseer binnenkort eens een nieuwe poging.
Meer succes verzekerd, schat ik zo.
Met veel enthausiastme en direct de handen uit de mouwen kun je ook veel bereiken.Jos schreef:wil je inderdaad een record halen, dan moet je dat ook goed voorbereiden, lijkt mij.
Waarschijnlijk wel.CaveyH schreef:Dus waarschijnlijk hebben we drie records gebroken:
1) hoogste aantal gebruikers tegelijk online
2) hoogste aantal pageviews op 1 dag
3) hoogste aantal verschillende bezoekers op 1 dag (OK, geen nieuw record, maar een 2e plaats op 3 bezoekers na)
4) hoogst aantal nieuwe berichten in 1 uur
Volgens mij, maar een kniesoor die daar op let, moet dit in dit korte rijtje al een 3e plaats zijn: zie 06-08-2010 en 23-07-2010CaveyH schreef:Dus waarschijnlijk hebben we drie records gebroken:
3) hoogste aantal verschillende bezoekers op 1 dag (OK, geen nieuw record, maar een 2e plaats op 3 bezoekers na)
hebben we nu een prijs gewonnen ??EdVissers schreef:Het was ook een zeer spontaan ideeJos schreef:De aankondiging was wel erg kort dag en het is nog vakantie ook.
Advies: organiseer binnenkort eens een nieuwe poging.
Meer succes verzekerd, schat ik zo.![]()
Binnenkort zal dat denk ik niet gebeuren. Je moet het speciaal houden anders is de leut er een beetje af.
CaveyH schreef:Jazeker Wendy,
de prijs is lidmaatschap van "de club van 44" voor de rest van 2010 en de eerste helft van 2011Op 10 aug. 2011 zul je opnieuw moeten bewijzen het lidmaatschap van deze club (die als het goed is jaarlijks van naam verandert, bijv. "club van 74 oid.") waard te zijn, door opnieuw in te loggen
als het een (misschien schrale) troost mag zijn, we zijn zo met een 44 in dat geval ...wendy schreef:CaveyH schreef:Jazeker Wendy,
de prijs is lidmaatschap van "de club van 44" voor de rest van 2010 en de eerste helft van 2011Op 10 aug. 2011 zul je opnieuw moeten bewijzen het lidmaatschap van deze club (die als het goed is jaarlijks van naam verandert, bijv. "club van 74 oid.") waard te zijn, door opnieuw in te loggen
Pffff weer niks gewonnen ,ik heb ook altijd pech
wel een eer om lid te zijn van de club van 44