Mijn voorkeur gaat echter uit naar echte trapistenbieren. Helaas worden die tegenwoordig alleen nog maar in België gemaakt.
Mijn nr 1...
West Vleteren
:dri
Even meer in overeenstemming gebracht met de realiteitedvissers schreef:Mijn voorkeur gaat echter uit naar echte trapistenbieren. Helaas worden die tegenwoordig alleen nog maar in België gemaakt.
Mijn ideeKwakkel-BE schreef:Even meer in overeenstemming gebracht met de realiteitedvissers schreef:Mijn voorkeur gaat echter uit naar echte trapistenbieren. Helaas worden die tegenwoordig alleen nog maar in België gemaakt.![]()
Kleine correctie.. Sinds 2005 mag het Nederlandse La Trappe het Trappistenlogo weer voeren.edvissers schreef:In het praatcafe kan natuurlijk eens over een biertje gekletst worden![]()
Mijn voorkeur gaat echter uit naar echte trapistenbieren. Helaas worden die tegenwoordig alleen nog maar in België gemaakt.
Mijn nr 1...
West Vleteren
:dri
Dan drink ik voortaan Spa, is voor een Nederlander als ik veel goedkoper dan de pure malt whiskey die ik graag drink.edvissers schreef:Heineken?Kwakkel-BE schreef:Haha, neenee, echt geen druppel alcohol
Misschien zou ik dan wel een Heineken lusten, naar het schijnt trekt dat wel wat op water :dri
Dat is toch Spa geel?
Beide gebieden leveren heerlijke witte wijnen op. Uit de Elzas drink ik graag een Riesling of een Pinot Gris. Uit het moezelgebied een lekkere Kabinett of nog beter. Ik heb in bullay wijnen geproefd. Jammie....bertje schreef:Nee Ed, een "druppel" drink ik inderdaad niet (is in B een jenever)
Qua bier is het enige bier dat ik drink witbier en alleen in de zomer als het heel erg warm is.
Ik ben meer een wijnliefhebber, vandaar mijn tripjes naar de moezel en de elzasen dan liefst witte wijnen want van rode wijn, zelfs dure krijg ik koppijn.
Witte wijn past perfect bij mijn eetgewoonten want ik ben een viseter.