Nogmaals dank Droopy voor de vele foto's die ik heb gekregen. Het zijn er heel veel. Er wordt aan gewerkt, maar het neemt even heel veel tijd in beslag, om een eindselectie te maken. Even geduld allemaal. Ik ga het fotoverslag van deze rit opsplitsen in 2 mappen online. De 1e map bevat een selectie plaatjes over de hele dag. De 2e map zal een selectie zijn van de mooiste actiefoto's van de individuele leden/deelnemers.Droopy schreef: ↑07 apr 2024, 20:32 Ik heb wat foto's gemaakt en zal daar een selectie van door sturen naar Henk, Henk zal hieruit selecteren wat hij zal plaatsen op de website. Niet iedereen zal er al rijdend spat zuiver opstaan maar het gaat om het algemene plaatje. Toch leuk dat ik deze gezellige en vermoeiende dag heb kunnen beleven al was het anders als anders maar dat komt wel weer.
Bedankt iedereen.
Topidee !!Henk Engberts schreef: ↑07 mei 2024, 18:25 De 1e map bevat een selectie plaatjes over de hele dag. De 2e map zal een selectie zijn van de mooiste actiefoto's van de individuele leden/deelnemers.