Nog even en we toeren lekker door Duitsland.
Jullie zijn misschien wel benieuwd naar de routes, ik kan jullie vertellen die zullen een dezer dagen geüpload worden.
Een kleine uitleg over de routes.
Edith en ik hebben de routes "proberen" te rijden, de heenreis was een redelijke slijtage slag i.v.m. de wateroverlast.
Daarom is deze op vele plekken herschreven en dat betekend ook wel dat er een paar leuke en mooie weggetjes zijn weggevallen.
Normaal gesproken heb ik ook de lunchplekken gecontroleerd, maar dat is er nu niet van gekomen, zowel bij de heen-, zaterdag- en terugreis. Dus het zou zo maar kunnen dat er bij aankomst voor iets anders besloten moet worden.
De heenreis rijden we de eerste 2 uur snelweg, waarbij we net voorbij Aachen onze eerste stop hebben(met plasmogelijkheid), we vervolgen dan onze reis en gaan dan even de snelweg af omdat de 61 is afgesloten. even een half uurtje binnendoor en gaan dan de 1 op.
Aan het einde van de 1 hebben we links een P, waar we zullen lunchen. Of daar ook een toilet is?

Vandaar gaan we geheel binnendoor naar het hotel.
Op vrijdag zijn er 2 routes. Een van 211km(Duitsland, laatste stukje Luxemburg) en een van 250km, deze gaat bijna in zijn geheel door Luxemburg en zal voor sommige best pittig zijn.
Advies: de eerste dag zal voor een aantal best vermoeiend zijn en ik raad je daarom aan om dan niet de volgende dag een zware rit te rijden.
De zaterdag rit is lekker relaxed met alles erop en eraan. Ook hier geldt de lunchlocatie is niet gecheckt.
De terugreis zal met 3 groepen gereden worden en is een hele leuke rit. Het begin is lekker relaxed, om daarna nog even wat bochtenwerk te doen, om daarna weer te wennen aan de "gewone" wegen.
Heb ik jullie een beetje enthousiast kunnen maken????

De heenreis zal ook voor mij op sommige trajecten een verrassing zijn, spannend!!!!!!
Lees ook nog even de rest van de informatie over de Herfstrit