Niet het nieuwste model maar overjarig en met 15% korting
Na 2 jaar gingen de zakken van de jas los bij de stiksel van de ritsen. De buitenlaag kwam vanwege de korte zoom los van de onderlaag.
Door omstandigheden kon ik pas afgelopen September terug naar de vestiging van Motoport Wateringen.
De jas is ingenomen en opgestuurd naar de importeur/leverancier.
Na enige tijd kreeeg ik het volgende bericht:
"Beste meneer Plomp, We mogen van de leverancier u uw geld teruggeven.....maar daar bent u natuurlijk niet mee geholpen want daar heeft u geen nieuwe jas voor. U hoort nog van ons. We gaan er even achteraan......".
OK.

Krijg ik op een gegeven moment een appje: "...we hebben een nieuwe jas voor u klaar liggen."
OK

Krijg ik een gloednieuwe jas mee, prijskaartje zat er nog aan, die ook nog eens veel duurder was dan vesrie die ik ter reparatie/garantie aangeboden had.

Een totaal onverwacht resultaat en wat mij betreft een actie die alle lof verdiend.

Onderliggende redenatie van de winkel: "....U bent immers een goede klant"
Afgelopen week heb ik tevens mijn Dane broek ingeleverd want die lekte op een stiksel.
Deze broek was ook gekocht bij een Motoport op de Motorbeurs, maar niet bij Filiaal Wateringen.
Daar kon ik de broek echter (tegen overlegging van de aankoopbon) wel gewoon inleveren onder garantie. Een Goretex broek mag nl. niet gaan lekken.
Ik wacht met spanning af.