Voorouders van mijn vaders kant komen uit de hoek Willemstad - Fijnaart - Klundert. Dat ligt ten zuiden van het Hollandsch Diep. Hemelsbreed niet zo ver bij Strijen vandaan

Hee Ed, dat is dus het gebied waar ik woon. En inderdaad mensen met de naam Vissers wonen hier diverse....EdVissers schreef:Ik heb de laatste tijd wat zoekwerk gedaan naar mijn stamboom. Ik kom nu op een oudste feit (huwelijk) uit 1765
Voorouders van mijn vaders kant komen uit de hoek Willemstad - Fijnaart - Klundert. Dat ligt ten zuiden van het Hollandsch Diep. Hemelsbreed niet zo ver bij Strijen vandaan
Als er wel documentatie van zou zijn dan waren we allemaal wel ergens familie van elkaar.Andries Mulder schreef:Mijn stamboon gaat terug tot 2000 BC.
Er is alleen geen documentatie van !
Ja, zijn we ook. Daarom wil ik ook wel met jullie motorrijden. !Geert schreef:Als er wel documentatie van zou zijn dan waren we allemaal wel ergens familie van elkaar.Andries Mulder schreef:Mijn stamboon gaat terug tot 2000 BC.
Er is alleen geen documentatie van !
We gaan dit jaar nog wel wat molens tegenkomenFrank schreef:Toevallig werden wij benaderd door een meneer die al jaren bezig was met onze stamboom en kregen wij een uitdraai.
Een leuke verhaal is, dat toen ik een jaar of 10 was ik met een vriendje een keer in Schipluiden was en werd aangesproken door een meneer en die aan mij vroeg: "Ik zoek de Korpershoek". waarop ik antwoordde: "dat ben ik!". Ik wist toen niet dat er een molen was die zo heette.
Misschien nog verre familie van mijRonalT schreef:Hee Ed, dat is dus het gebied waar ik woon. En inderdaad mensen met de naam Vissers wonen hier diverse....EdVissers schreef:Ik heb de laatste tijd wat zoekwerk gedaan naar mijn stamboom. Ik kom nu op een oudste feit (huwelijk) uit 1765
In Dinteloord al een stuk of 10 die ik ken.....