Nou ja... Motor...
Voor Ellen een nieuwe helm. Toch weer een Neotec 1 in het antraciet grijs. De Neotec 2 is 100 gram zwaarder en past onze huidige comset niet in. En om nou even een jaar oude comset weg te doen om een andere helm te kunnen dragen is geld verbranden in mijn ogen. De 100 gram zwaarder merk je op een dag rijden echt wel. De helm is wat stiller, maar EPS is niet gewichtsloos.
Voor de motor daarentegen heb ik 'm afgelopen vrijdag bij Motorcentrum Hoofddorp een kleine beurt laten doen en tegelijk een set H4 LED lampen laten inbouwen. Mien gott, wat geeft dat een gruwelijke berg licht. Geweldig!
Scheelt ook weer dat m'n grijze motor nu geen gele gloed meer heeft bij de verlichting. De knipperlichten laat ik lekker halogeen, maar alle andere verlichting is nu LED.
Ook ben ik met een contactje bij Triumph aan het mailen naar wat het zou kosten om andere kappen te bestellen aangezien deze een aantal krassen hebben nadat ik heb ondervonden dat zwaartekracht ook op motoren werkt.

I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650