Wauw een kaart!!

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
BrendaH
Honda ST1300

Wauw een kaart!!

Bericht door BrendaH »

Dat was werkelijk het eerste wat in mij opkwam toen mijn dochter mij gistermorgen een envelop aan mij geadresseerd voor mijn neus legde.
Ik kon niet voorspellen van wie die zou kunnen komen.
Als ik zo'n kaart krijg open ik hem nooit meteen om te kijken wie er zo lief was om mij een kaart te sturen. Nee, ik analyseer de hele envelop en vraag me dan af wie dit geschreven heeft, maar ik herkende het handschrift niet.
Dan toch maar openen en het eerste wat door me heen ging was:"wauw een kaart van de HDC!"
Echt té gek, ik werd daar heel blij van :D .

Het gaat minder snel vooruit als ik verwacht en gehoopt had, maar het gaat vooruit.
Ik mag niet klagen.
5 juni ben ik er nog niet klaar voor om mee te rijden, ik moet eerst mijn pak laten repareren (als dat nog mogelijk is, anders een nieuwe) en een nieuwe helm. Joop moet mijn motor nakijken op veiligheid. De schakelpook moet vervangen of gerepareerd, die is behoorlijke weggesleten. De valbeugel moet een nieuw dopje, maar dat is voor de veiligheid niet belangrijk. Verder mankeert er zo op het eerste oog niet zoveel. Ik heb meer dan één beschermengel bij me, want aan die motor én aan mij zou je niet zeggen dat het met 80km p/u is gebeurd.
Dus super veel geluk, maar ik moet even geduld hebben voor Joop er mee bezig kan want hij zit op dit moment voor zijn werk in het buitenland.
Dat is niet zo erg, want ik geloof niet dat ik dat gehobbel en gestoot al fijn zal vinden aan mijn ribben.
Wel heb ik er weer ontzettend veel zin in, dus dat is een goed teken.

Nogmaals super bedankt voor de lieve kaart :up
Groetjes Brenda
Catbustingdog
Motorloos

Re: Wauw een kaart!!

Bericht door Catbustingdog »

mijn eigenste kaart heb ik zelf uit de bus gehaald, denkelijk is mijn dochter daar te oud voor geworden?
Moet zeggen dat ik eerst hogelijk verbaasd, en vervolgens nog meer verheugd was! mensen bedankt, dat geeft de burger moed!
echt waar, dank u wel!!!
sportieve groet :blg
Noël

Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes...
ze vallen voor alle eikels!
De Deauco's
Bestuur Honda Deauville Club

Re: Wauw een kaart!!

Bericht door De Deauco's »

Brenda en Noël, graag gedaan. :b :up
Met vriendelijke groet,
De Deauco's