Even toch een mooi verhaal over helmen en service, welk ik wil delen.
Had bij de aanschaf (sept 2014) van mijn Deauville een Scorpion EXO 910 air aangeschaft bij Hofland Motoren te Amersfoort.
Was zeer tevreden over de helm en hij zat fantaschtisch, juist omdat een eigen gevoel was.
Na 6 mnd (maart 2015) bleek de rubber afdicht rand tussen helm en vizier af te breken en was de helm niet meer waterdicht bij het vizier.
Kreeg advies van de dealer om de importeur te mailen met het verhaal.
Dit bleek Evolution Motorsport te zijn uit Ridderkerk.
Na een mail naar de importeur mocht ik de helm omruilen bij de dealer (juni 2015) voor een andere, zo gezegd zo gedaan.
Na een aantal weken ontstond hier hetzelfde probleem en zat er weer net zoveel water aan de binnen als aan de buitenzijde.
Wederom de importeur "Evolution" gemaild ( sept. 2015) en kreeg al snel een telefoontje.
Men vond het allemaal zeer vervelend en men snapte mijn probleem, kreeg dus het voorstel om te wachten op het nieuwe en verbeterde model, deze zou uitkomen in febr. 2016 en dit heb ik dus gedaan.
Nu afgelopen zaterdag het nieuwe model opgehaald bij de dealer Hofland, de Scorpion EXO-920.
Duidelijk een verbeterde versie en ook lichter en meer geluidsarm, dus erg blij.
Wilde dit verhaal zeker delen en een pluim maken naar de Importeur voor deze SUPER SERVICE.
Dus proficiat "EVOLUITON MOTORSPORTS" uit Ridderkerk.
Ik ben nu zeker een fan.
Helmen en service
-
- Honda NT650V
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 04 mar 2015, 02:22
- Locatie: Rotterdam
Helmen en service
NT650V
Garmin Zumo 395LM
Uclear HBC 100 plus
"VRIJHEID is BLIJHEID"
Garmin Zumo 395LM
Uclear HBC 100 plus
"VRIJHEID is BLIJHEID"
- Koen
- Honda Goldwing
- Berichten: 6358
- Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28
Re: Helmen en service
Mooi dat het ook zo kan. Of ik dit zo in het magazine kan opnemen weet ik niet, maar een stukje over ervaringen met verschillende dealers zou misschien wel eens leuk zijn. Goeie ervaringen dan, want slechte worden toch wel verteld.
Dus wie er nog een leuke, grappige of goeie ervaring heeft met een bepaald bedrijf, dealer, merk oid, laat maar weten via de mail : redactie@honda-deauville.nl
Dan ga ik kijken of ik er wat leuks van kan maken met alle verhalen.
Dus wie er nog een leuke, grappige of goeie ervaring heeft met een bepaald bedrijf, dealer, merk oid, laat maar weten via de mail : redactie@honda-deauville.nl
Dan ga ik kijken of ik er wat leuks van kan maken met alle verhalen.
Grtz! Koen
-
- Honda NT650V
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 06 okt 2014, 16:24
- Locatie: Oosterhout (NB)
Re: Helmen en service
Ik heb ook al primaservice verkregen via Evolution.
Ik heb vorig jaar eind zomer een broek gekocht via Marktplaats. Een broek die, volgens de verkoper, nooit gebruikt was en zo zag hij er ook uit.
Je gaat er dan van uit dat deze niet zo heel oud is.
Broek zit prima, regendicht, maar er braken snel achter elkaar 3 runners af van de rits.
Ik heb toen de stoute schoenen aangetrokken en gemaild naar Evolution met de vraag of dit nog onder garantie zou vallen.
Snel daarop kreeg ik al antwoord dat ik de broek bij MC Rijen kon langsbrengen om te laten bepalen of het garantiewerk zou zijn.
Helaas voor mij bleek de broek een oud model te zijn en waren de kosten voor mijzelf.
Gelukkig niet zo veel (15 euries) dus dat overleef ik wel weer.
Toen ik de broek weer terug kreeg bleek deze 8 jaar oud te zijn. Helaas ouder dan verwacht, maar dan heeft de eigenaar niet gelogen dat hij nooit gebruikt is
Iets later kreeg ik nog een e-mail vanuit Evolution of de reparatie naar wens was gegaan.
Dat soort kleine dingen geven al aan dat je als bedrijf serieus bezig bent om je klanten tevreden te houden.
Ik heb vorig jaar eind zomer een broek gekocht via Marktplaats. Een broek die, volgens de verkoper, nooit gebruikt was en zo zag hij er ook uit.
Je gaat er dan van uit dat deze niet zo heel oud is.
Broek zit prima, regendicht, maar er braken snel achter elkaar 3 runners af van de rits.
Ik heb toen de stoute schoenen aangetrokken en gemaild naar Evolution met de vraag of dit nog onder garantie zou vallen.
Snel daarop kreeg ik al antwoord dat ik de broek bij MC Rijen kon langsbrengen om te laten bepalen of het garantiewerk zou zijn.
Helaas voor mij bleek de broek een oud model te zijn en waren de kosten voor mijzelf.
Gelukkig niet zo veel (15 euries) dus dat overleef ik wel weer.
Toen ik de broek weer terug kreeg bleek deze 8 jaar oud te zijn. Helaas ouder dan verwacht, maar dan heeft de eigenaar niet gelogen dat hij nooit gebruikt is
Iets later kreeg ik nog een e-mail vanuit Evolution of de reparatie naar wens was gegaan.
Dat soort kleine dingen geven al aan dat je als bedrijf serieus bezig bent om je klanten tevreden te houden.
Grts,
Ron
"Iedereen kan schansspringen met een motor.
De problemen beginnen pas met de landing."
2010-2015 Yamaha FZS600 Fazer bj 2003
2015 Honda Deauville 650 bj 2000
Ron
"Iedereen kan schansspringen met een motor.
De problemen beginnen pas met de landing."
2010-2015 Yamaha FZS600 Fazer bj 2003
2015 Honda Deauville 650 bj 2000