Pagina 1 van 1

Garantie zumo 660

Geplaatst: 15 aug 2012, 12:06
door Frank
Na afgelopen zondag ben ik eens in de telefoon geklommen en heb Garmin gebeld.

Mijn Zumo begon namelijk te praten en de muziek af te spelen alsof ik naar een Kwik,Kwek en Kwak zat te luisteren. Ook begon de Zumo af en toe spontaal te kraken en hoge tonen te geven, kan beter zeggen te gillen. Resetten, een harde reset, niets hielp!

Tot overmaat van ramp, bleken mijn ingevoerde routes ook hun eigen gang te gaan en reden we een afwijkende routes. :evil:

De Zumo gaat nu retour naar Garmin en hoop ik over 15 dagen dat deze gerepareerd of vervangen is, helaas niet op tijd voor mijn vakantie, maar daar vinden ik wel weer een oplossing voor!

Ik hou jullie op de hoogte! :b

Re: Garantie zumo 660

Geplaatst: 15 aug 2012, 14:26
door PA1BEN
Voor iedereen met een Garmin interessant te weten hoe het met hun service is gesteld.

Hopelijk scoren ze punten bij de oplossing van het probleem.

Re: Garantie zumo 660

Geplaatst: 15 aug 2012, 18:19
door pheufk
Als de zumo bij waypoint is gekocht en de garantie (2jaar)is nog niet verlopen en zij hem niet kunnen repareren krijg je een nieuwe zumo mee ;)Is hij gekocht via een internet winkel dan kan het weken duren voor je hem terug heb.

Re: Garantie zumo 660

Geplaatst: 15 aug 2012, 19:12
door ikkieman
Frank, als ik de Zumo voor de noord-holland route of tijdens die route terug krijg mag je de mijne eventueel wel lenen.

Re: Garantie zumo 660

Geplaatst: 15 aug 2012, 20:07
door Frank
Piet, dit klopt inderdaad.
Ik heb de mijne via een internetwinkel gekocht, maar mijn complimenten, zij hebben mij vandaag geweldig hebben geholpen.

Maar even daarna contact gezocht met Garmin NL en ook die hebben mij perfect geholpen. op aanraden van Garmin de Zumo is nu rechtstreeks naar Garmin verzonden. Helaas duurt zoiets even en dat is nu mijn pech!
Toch wel makkelijk als je de Zumo hebt geregistreerd, scheelt een boel papieren invullen. :mrgreen:

Zucht, en nu maar afwachten! :(

Re: Garantie zumo 660

Geplaatst: 20 aug 2012, 22:47
door Jos
Frank
succes met wachten en dan duurt één dag al lang

Re: Garantie zumo 660

Geplaatst: 20 aug 2012, 22:50
door ikkieman
Die Frank heeft straks geen nagels meer over joh! Eerst al nieuwe banden, dan nog moeten wachten op de GPS die terug moet komen. Die komt echt gestrest terug van vakantie.

Re: Garantie zumo 660

Geplaatst: 04 sep 2012, 12:18
door Frank
Wel een paar dagen weggeweest, jawel naar Emmen, maar wel zonder Zumo.

Vandaag bericht van Garmin gekregen dat mijn toestel is omgeruild en dat ik hem/haar morgen thuis mag verwachten.
Op dit toestel krijg ik dan weer 6mnd garantie.
:apl :apl

Re: Garantie zumo 660

Geplaatst: 04 sep 2012, 14:20
door Jos Fupi
:D Dan zal je wel blij zijn Frank ;)
Hopenlijk zat/stond er niks in de "oude" dat je had willen bewaren cq houden (bv geheugenkaartje) :en1
Kan je nu gezellie bezig met alle kaarten ed weer op je "nieuwe Garmin" zetten incl routes :P

Re: Garantie zumo 660

Geplaatst: 04 sep 2012, 15:58
door Gerard (GTB)
Frank, hou je wel even contact met garmin wat betreft je Life Time Update, deze zit namelijk aan het toestel gekoppeld. dus bij een "nieuw" toestel moet LifeTimeUpdate wel overgezet worden.

Re: Garantie zumo 660

Geplaatst: 04 sep 2012, 16:17
door Frank
@Gerard, dat klopt, heb ik ook even over gebeld en dat is allemaal overgezet. Mocht dat niet zo zijn kan ik even bellen.

@ Jos, je levert je Zumo kaal in, dus zonder snoertjes en sd kaartje.

Re: Garantie zumo 660

Geplaatst: 04 sep 2012, 19:37
door Ed Vissers
Frank schreef:Wel een paar dagen weggeweest, jawel naar Emmen, maar wel zonder Zumo.

Vandaag bericht van Garmin gekregen dat mijn toestel is omgeruild en dat ik hem/haar morgen thuis mag verwachten.
Op dit toestel krijg ik dan weer 6mnd garantie.
:apl :apl
:apl :apl