Edit: ik lees elders dat ze tot maximaal 4x per jaar met een update komen. Dat is dus gemiddeld ieder kwartaal. Dan moet ik er nu nog even achter komen wanneer de laatste update was en daar 3 maanden bij optellen.

http://www.honda-deauville.nl/forum/php ... 8&start=30" opent="in(nieuw);venster;Geen tikfout.
Met verzending €70,50
Dus het verschil is maar 30 euro. Daarbij had je je navigatiesysteem voor "iets" meer kunnen verkopen.Het nüMaps Lifetime pakket voor Europa kost € 89,- . De mogelijkheid blijft bestaan om één enkele kaart update aan te schaffen. Dit heet nüMaps Onetime en kost € 59,- .
Ben ik toch benieuwd wat Vessem je adviseerde........?Stephan schreef:Afgelopen weekend heb ik bij Waypoint in Vessem een eenmalige update (Onetime) gekocht voor de Garmin/Mapsource. Ik probeer nu alleen even uit te zoeken wanneer ik het beste deze eenmalige update kan downloaden. Uiteraard pas nadat de eerstvolgende en meest actuele update beschikbaar is. Weet iemand wanneer we die ongeveer kunnen verwachten?
Kijk dan gaat het gezegde toch op:Stephan schreef:Zojuist toch maar even op en neer gereden naar Waypoint. En het kaartje omgewisseld voor een Lifetime Update.
Hier het antwoordStephan schreef:. En het kaartje omgewisseld voor een Lifetime Update.