Vanmorgen afscheid moeten nemen van mijn trouwe deaufje....

woensdagochtend was een van links uit een uitrit komend bestelautootje met een supersnelle gehaaste bestuurder er de oorzaak van dat ik vol in de ankers moest...en dat liep verkeerd af.

maar goed voor de schade uitkering koop ik niet 123 een andere, dus heb nog even met de gedachte gespeeld om hem op te kalefateren...alleen, tja hij heeft toch een flinke klap gehad en de voorvork...je weet het maar nooit. dus is het zo het beste...
alleen voorlopig ben ik dus ridder te voet....oh ja, zelf ben ik er nog alle zins redelijk vanaf gekomen. pak, handschoenen, laarzen en helm...prima spul hebben ook goed gewerkt. li.arm in het gips, li hand moet nog geopereerd worden als het wat minder dik is. is inwendig gescheurd..en re enkelbanden gescheurd, pink verstuikt, maar verder niks gebroken.
Ga nu eerst maar eens wat sparen en rustig om me heen kijken.. Maar tips zijn welkom hoor....misschien wordt het wel iets zwaarders

Denk alleen wel dat de volgende maar abs moet hebben...al blijven dit soort situaties altijd mogelijk natuurlijk. zeker als je zoveel km's maakt
moest ook wel gelijk weer denken aan iets wat statistisch aardig schijnt te kloppen.....het grootste gevaar ligt in de eerste en de laatste vijf minuten van je rit........het gebeurde 50 m' van mijn werk.
groet,
Andre
ps excuse voor ontbreken van hoofdletters, typen met 1 hand is niet mijn sterkste punt....