Pagina 1 van 1

Honda nieuws 2011

Geplaatst: 09 nov 2010, 21:55
door Ed Vissers
Zie voor het nieuws 2011 van Honda:

http://hondamc2011.com/nl-nl/news/

De Crossrunner krijgt een 800cc V4 Wellicht toekomst voor de Deauville?

Re: Honda nieuws 2011

Geplaatst: 09 nov 2010, 21:58
door Koen
EdVissers schreef:Zie voor het nieuws 2011 van Honda:

http://hondamc2011.com/nl-nl/news/

De Crossrunner krijgt een 800cc V4 Wellicht toekomst voor de Deauville?
V4? Toekomst voor Deauville? :?

Re: Honda nieuws 2011

Geplaatst: 10 nov 2010, 07:35
door Stephan
EdVissers schreef:Zie voor het nieuws 2011 van Honda:

http://hondamc2011.com/nl-nl/news/

De Crossrunner krijgt een 800cc V4 Wellicht toekomst voor de Deauville?
Da's een mooie motor.
Afbeelding

Lijkt mij eerder een vervanger voor de Varadero. ...en met cardan zelfs!!! :D

Geplaatst: 10 nov 2010, 08:37
door Koen
Vind 'm ook wel wat weg hebben van de Transalp. Ben wel benieuwd of hij ook een "hoge zit" krijgt. Zou wel een pluspunt zijn als er een cardanmotor zou zijn, geschikt voor lange mensen ;)

Geplaatst: 10 nov 2010, 12:00
door Cor
Ziet er mooi uit. Ik zie veel elementen van BMW. Papagaaiekop, vette cardan, vorm chassis. Extra verstralers of beugels. Zal echter wel prijstechnisch geduchte concurrent worden van genoemde vreemde merk.
Zouden die handvatkappen ook op een NT700 passen? Dat zijn nog eens windafleiders.

Ben benieuwd naar verder informatie.

Geplaatst: 10 nov 2010, 12:11
door Stephan
Inderdaad, een geslaagde creatie. Ik denk echter dat Ed met zijn berichtje ook bedoelt of het 800cc V4-blok een mooi alternatief zou zijn voor die van de huidige Deauville. Toch?

Nou, een NT800V4 ...hmmm Doe mij die maar. :P

Geplaatst: 10 nov 2010, 12:42
door Ed Vissers
Dutch Steph schreef:Inderdaad, een geslaagde creatie. Ik denk echter dat Ed met zijn berichtje ook bedoelt of het 800cc V4-blok een mooi alternatief zou zijn voor die van de huidige Deauville. Toch?

Nou, een NT800V4 ...hmmm Doe mij die maar. :P
Het nieuwe 2012 model?
In de USA wordt ook veel over het vermogen geschreven.

Geplaatst: 10 nov 2010, 13:10
door ikkieman
Van mij zou de 800 v4 rustig in de deauville mogen. Het zou me tof lijken om een mini-pan te rijden! Het zou me, mits competitief geprijsd, wel laten nadenken over de beslissing Deauville vs. Pan-European.

Geplaatst: 10 nov 2010, 22:56
door Catbustingdog
Cor schreef:Ziet er mooi uit. Ik zie veel elementen van BMW. Papagaaiekop, vette cardan, vorm chassis. Extra verstralers of beugels. Zal echter wel prijstechnisch geduchte concurrent worden van genoemde vreemde merk.
Zouden die handvatkappen ook op een NT700 passen? Dat zijn nog eens windafleiders.

Ben benieuwd naar verder informatie.
De crossrunner heeft GEEN cardan maar een ketting!

Vergroot de foto's in dit artikel maar effe!

http://www.motorfreaks.nl/motor-nieuws/ ... unner.html

enne, het is ook een kruising van een naked bike en een allroad , dus weinig bescherming tegen de weerstoestanden ...

Geplaatst: 10 nov 2010, 23:45
door Koen
Je hebt gelijk Noël, da's een tegenvaller. Ik heb juist de Deauf gekozen vanwege de cardan. Maar ja, de Crossrunner is dan ook niet bedoeld als tourfiets maar inderdaad meer een allroad/naked bike.