DEAUVILLE NT700 2026 KOMT ERAAN

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
Harold0606?

DEAUVILLE NT700 2026 KOMT ERAAN

Bericht door Harold0606? »

Goedemorgen allemaal misschien hebben jullie het al gezien maar er komt in 2o26 een nieuwe nt700 deauville OP YOUTUPE IS AL VEEL TE ZIEN.
Droopy
Honda NT700V

Re: DEAUVILLE NT700 2026 KOMT ERAAN

Bericht door Droopy »

Wat ik zie is een leuk AI filmpje met heel veel diverse uitvoeringen, er word zelfs gesproken over een 50cc twin, op diverse screenshot zijn heel veel verschillen te zien, niet een vast ontwerp, verschillende valbeugels, verschillende koffers, ander stickerwerk een screenshot laat zelfs 3 uitlaten zien, een lekker vlakke computerstem er onder, waarschijnlijk is iemand hier heel druk mee geweest, maar misschien. Denk het niet.
Ander filmpjes lijken ook AI.
Zoek de verschillen.
https://www.youtube.com/watch?v=IBCfe1-1SJE
Bijlagen
Deauville 700-3.jpg
Deauville 700-2.jpg
Deauville 700-1.jpg
Deauville 700-0.jpg
It's only a live time.
Sonja59
Honda NC750X DCT

Bericht door Sonja59 »

Ook ik denk dat het niet klopt.
Anders hadden we dat wel geweten.
2023 - Heden Honda NC 750X DCT
2013 - 2023 Honda Deauville NT 650

Love is ...................... hitting the road together :brrr :brrr
lexter

Bericht door lexter »

Er zitten wat trekjes wat de voorkant betreft, in van de wat oudere CBF modellen.. Maar diegene die er druk mee is geweest, heeft er dan toch iets redelijks van weten te maken...Ben benieuwd wat ervan komt. :P

De dealer waar ik maandag nog even was vertelde dat het Deauville tijdperk in de tweedehands motoren wat aan het afnemen is. De tweedehands NC 750X en aanverwante modellen staan bij veel handelaren en dealers in de showroom, en dat in verschillende bouwjaren en uitvoeringen. Veel ST en Deauville rijders (de wat oudere generatie, dat wel) maken de overstap naar dit model. Ook ik zit er over te denken.
Heb proefgereden op een demo Kawasaki Versys 650, om het verschil te ervaren met het gewicht van de Deauville, die me eigenlijk wat te zwaar aan het worden is. Maar er moet redelijk wat onderhoud aan de Deauville gebeuren, dus inruilen is voor mij op dit moment geen optie, gezien de inruilprijs. En dan ook geen Versys, vindt het model niet echt mooi, maar het rijdt super, en erg wendbaar. De NC 750X die ik wél mooi vind is daarentegen niet veel lichter in gewicht, ik denk zo'n 40-45 kg max (zonder een complete kofferset..)
Maar in onze club zijn mensen die dat vast beter weten. :) Misschien mijn 700 goed in orde maken, en dan over een jaar twee of zo eens verder kijken...misschien is er dan een "echte" NT700 vervanger uitgebracht.

Groet,
Alex
12-03-2021 Black Gloss - 2009 Honda NT 700 V Deauville
16-10-2024 Black Gloss - 2020 Honda Forza 300

'Four wheels move the body.....Two wheels move the soul....'
Henk Engberts
Honda NC750X

Bericht door Henk Engberts »

Ik heb de overstap gedaan naar de NC 750 X, geen spijt van. Ga maar eens een proefrit ermee doen. Ten opzichte van de BMW R1150RT, is deze een stuk lichter. Smaken verschillen natuurlijk, wat de ene motorrijder geweldig vind, kan iemand anders het compleet ruk vinden.
Van Honda. naar BMW, en terug naar Honda.
Marcel
Honda NT700VA
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Een nieuwe Deauville zal er niet komen.
Honda heeft immers de NT 1100 uitgebracht die prima als opvolger van de Deauville kan dienen.
Met ruim 100 PK en voldoende koppel is dit een prima machine.
Qua gewicht ontlopen de machines elkaar niet zo veel, qua rijcomfort des te meer.
Zeker omdat de laatste versie van de NT1100 ook elektronische vering heeft en voorzien kan worden van DCT.

Tussen de NC750X en NT1100 zit natuurlijk wel een redelijk groot gat.
De NC zou best een upgrade kunnen gebruiken zodat er iets meer PK's in zitten want de 58.6 Pk van het laatste model is nog steeds minder dan dat van de Deauville. Het gewicht is wel veel lager.

Dus als je meer power en comfort wilt, dan stap je over naar de NT1100.
Wil je een lichtere machine dan is de NC750 een goede keus.

Op internet zijn er altijd creatieveling die een HOAX starten.
Hang naar oude glorie en tegen beter weten in ....als je het mij vraagt.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”